lma Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Fant ikke noen tråd om emnet, derfor denne. Hadde tenkt å handle softboks nå denne helgen, har Speedlite 430EX, noen som har forslag til gode softbokser til denne? Gjerne også hvor de fås, har lett tilgang til fotovideo, JapanPhoto og EliteFoto. Prisklasse, vel 500-1000 hvis det er overkommelig.. Har lite erfaring med softbokser fra før. Takk for god hjelp hittil i dette forumet! LM Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Sjekk hjemmesiden til fotovideo. De har et godt utvalg, og de fungerer nok til sitt formål alle sammen. Lenke til kommentar
lma Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Takk for svar, har tittet innom der, godt tips. Håpet kanskje noen på forumet her har noen erfaringer de vil dele, eller softbokser å anbefale. LM Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Denne koster 10,- ca og funker vanvittig bra. Eksempler. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Denne koster 10,- ca og funker vanvittig bra. Eksempler. 6486613[/snapback] Frankensteins bouncer er nok like effektiv som en ferdigkjøpt, så det er penger å spare her. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ellers har jeg kjøpt meg en på ebay som er altfor stor og ikke så diffus som jeg egentlig vil. Grunnen til at jeg nevner denne er at den ikke koster mer enn 50 - 80,- inkl. frakt og du taper ikke noe på å prøve. Legger ut et bilde av den jeg har og så noen bilder av en "hjemmelagemal". Den har jeg laget i papir foreløbig og liker den mye bedre. Gleder meg egentlig til at jeg får tid å lage den i et litt mer skikkelig materiale. Flash_Light_Soft_Box_Diffuser8.bmp Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Frankenstein-boksen er helt topp. Andre som selger softbokser er www.av-hardware.no HAMA (Scandiafilm.no) http://www.hama.de/products/photostudio/index.hsp Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 bhphotovideo.com har en fin og rimelig softbox fra Morris. Prisen inkluderer alt du trenger, minus kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå