Gutefante Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har en comtrend CT-500E router som eg fikk fra isp til adsl linjen min. Siden eg ikke får skrive tilgang til denne og den i tilegg er både usikker og ustabil ønsker eg å kjøpe meg en eg eier selv. Problemet er at eg ikke vet hvilken protokoll den har. På siden til comtrend står "G.992.1 Annex B (ADSL over ISDN)", noe som ikke akkurat sier meg stort. Har sett en del på SMC7008BR. Vil den virke på linjen min? Vist ikke, noen andre gode routere til en rimelig penge som vil fungere? Har ikke noe modem ved siden av, router går direkte inn på splitter. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jøss. trudde man var avhengig av et modem for å få det til å funke jeg :???:.. men men , en billig og bra ruter som jeg selv har til min adsl linje er denne Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 00:14, skrev Gutefante:Har sett en del på SMC7008BR. Vil den virke på linjen min?Vist ikke, noen andre gode routere til en rimelig penge som vil fungere?Har ikke noe modem ved siden av, router går direkte inn på splitter.Takker for alle svar. Jeg har også en SMC7008BR, den er helt nydelig. Med printserver og det hele. Den er enkel å konfigurere, og har til nå aldri krasjet. Annbefaler den på det sterkeste. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den er enkel å konfigurere, og har til nå aldri krasjet. Annbefaler den på det sterkeste. Altså, hadde adslrouteren din kræsjet så hadde du fått tak i et virkelig, virkelig møkkaprodukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå