loe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg driver og lager et uploadscript og det meste har gått greit hittil. Men jeg har støtt på et rart problem. Det funker helt fint å laste opp filer, men dersom jeg bruker FTP og kikker i mappene der filene lå, blir de slettet. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar
trondes Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke bruk ftp og klikk i mappen ? Hvilket FTP program bruker du ? Lenke til kommentar
loe Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke bruk ftp og klikk i mappen ? Hvilket FTP program bruker du ? 6484314[/snapback] Jeg bruker Leap FTP Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Sikker på at de blir lastet opp i hele tatt? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kan vi få se scriptet? Lenke til kommentar
loe Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Ja, bildene blir lastet opp. Jeg får tilgang til de fra en annen pc, men det forsvinner som sagt når jeg bruker ftp. Her er koden: $bane = "../bilder/"; $filnavn = basename($_FILES['userfile']['name']); $filbane = $bane . $filnavn; move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'], $filbane); Koden er del av et større script. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Vist dei forsvinner når du logger inn med ftp, så ligger nok problemet i ftp clienten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå