[E.T]SomEThinG Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei! Tenkte at jeg skulle teste linux for første gang, og da lurer jeg på om man kan ha Linux og Windows XP inne samtidig? Og fikser windows dette selv? Jeg har Thiz Linux på Cd'er.. Er denne grei nok og delvis enkel? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 ehh.. det er en kinesisk distro som ikke er gratis og som er veldig dårlig kjent. begyn med mandrake 9.0 http://www.linux-mandrake.com/en/ det er bra for noober og til hjemebruk. oxo veldig lett å få hjelp til det. Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg fikk d sammen med mitt nye Chaintech Apogee hovedkort.. Har hørt om Mandrake og Red-hat.. Takk for svaret.. Laster ned mandrake straks.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvis du liker WinXP, kommer du til å like Lycoris Desktop LX (www.lycoris.org). Det er den enkleste linuxen jeg har prøvd (nettverket med windows maskiner funket uten at jeg gjorde noe som helst!) Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Men går d å ha både windows og Linux(Mandrake) inne samtidig da? Blir d sånn meny under startup slik d blir hvis du har flere windows inne? Og fikser windows dette selv? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det går fint å ha begge deler inne, men Windows vet ikke engang at Linux er der. Det er nemlig Linux som tar seg av alt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå