Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvis du ikke har peiling, burde du holde munn.

Anbefalte innlegg

Jeg ser endel svar som er mer eller mindre feilaktige rundt omkring på vårt kjære forum. Men på bilteknisk spesielt, vil jeg oppfordre folk til å ikke svare med dårlige antakelser, på ting man egentlig ikke har peiling på.

Grunnen til at jeg sier dette, er at den stakkaren som følger oppfordringen, basert på gale opplysninger, risikerer å kaste bort mye tid, og ikke minst PENGER på dette.

Kom gjerne med forslag hvis du er usikker, men la det komme fram i ditt innlegg at du er usikker. Og har du ikke peiling, holder du heller munn ;)

(det er nå jeg skal gå over alle mine innlegg og se om jeg driter meg ut fullstendig, hehe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser endel svar som er mer eller mindre feilaktige rundt omkring på vårt kjære forum. Men på bilteknisk spesielt, vil jeg oppfordre folk til å ikke svare med dårlige antakelser, på ting man egentlig ikke har peiling på.

Grunnen til at jeg sier dette, er at den stakkaren som følger oppfordringen, basert på gale opplysninger, risikerer å kaste bort mye tid, og ikke minst PENGER på dette.

Kom gjerne med forslag hvis du er usikker, men la det komme fram i ditt innlegg at du er usikker. Og har du ikke peiling, holder du heller munn  ;)

Enig! Spekulasjonene er veldig greie hvis ingen vet hva som kan være galt, men la først de som er sikre på at de vet svaret, komme til først! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Siden de fleste av oss som svarer her er amatører, og gir tips etter beste evne basert på egen erfaring og kunnskap, vil det alltid være mange "feil" svar og løsninger. Det er opp til hver enkelt hvilke råd som bør følges, og de som ikke vil bruke tid på dette selv kan jo sette bilen rett på verksted (noe de fleste kanskje gjør)??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...