And1Baller Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har fått artifacts som er en garantisak og Netshop vil da at jeg sender inn skjermkortet mitt, men jeg vil gjerne vite hvordan jeg tar det av siden jeg er veldig forsiktig når det kommer til sånt.. Noen som har en guide som jeg kan henvende meg til ? Lenke til kommentar
martinseem110 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Tviler på at det er en guide til det. Men finn fram en liten skrutrekker, og skru forsiktig skruene som holder skjermkortet i hovedkortet og kabinettet. Det er ikke så vansklig Bare å prøve seg fram. Lykke til! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Spørsmålet er jo om det er et AGP eller PCIe kort? AGP kort har ofte en liten låsetapp som låses i en liten mekanisme på hovedkortet. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Det er et PCI Express kort, Geforce 6600 GT. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 hvis det ikke er no skrue som holder fast skjermkorte er det som oftes og trykke inn en liten sperre på hovedkorte (pci express porten) også løfter du opp skjermkortet etter "stål delen" på toppen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå