Arsenal_RULES Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ta en titt på denne siden. Noen som vet hvordan man lager en lignende headeren i flash? Noen som kan hjelpe meg med tips eller linker? M.v.h arsenal_rules Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Bakrunnsbilde (layer 1) har fade-inn funksjon, dette kan du gjøre ved å gjøre bilde til ett movieklipp, for så å sette Alpha = 0% first frame, lage en tween i frame paletten, for så å sette alpha = 100% på siste frame. Det andre er vel bare å tenge, ellers har de sikkert noen egne triks på det også. Litt OT: Jeg har mulighet til å kunne gi deg .fla fila, men er det lov å legge ut dette for andre folk? Blir vel det samme som å stjele!? Endret 13. juli 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) .fla filen, blir det samme som en råfil, slik som .psd? I så tilfelle vil jeg gjerne ha den, hvis det er mulig for deg Endret 13. juli 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Sant det! Men jeg spurte om dette ville tilsvare stjeling, så jeg drøyer med å legge den ut til noen kan bekrefte / avkrefte dette! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) han kan jo se hvordan det gjøres. og sette inn sitt eget. Script o.l er jo for alle. edit: IMO Endret 14. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Noen som har noen gode linker til tutorials som tar opp emne, altså det å lage enkle introfilmer? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Er jo ikke noen spes. måte å lage en intro film på. Smak og behag for hvordan den skal være. Det er jo bare å teste seg frem, har du spr. svarer jeg gjerne http://www.pixel2life.com/ | Tar jeg det meste av ideer fra angående flash. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Da tar jeg kontakt med deg om jeg har noen spørsmål en gang. Sjekker ut siden imens. Endret 17. juli 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå