Lucifer 666 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Blir irritert av denne popup'en i windows Når jeg setter inn en CD eller lignende og når jeg kobler til mobiltelefonen kommer dette bildet opp hver gang. Hvordan får jeg fjernet dette? Mener å huske jeg har gjort noe i registeret før med dette men det er mange reinstall og lenge siden Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 vent litt da..skal sw på det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 ok Gå inn på min datamaskin, høyreklikk på flyttbar disk og så på egenskaper. Så trykker du på autokjør og så velg en handlig som skal utføres, så velger du åpne mappen og vis filene. Si fra vist det ikke virker... Beklager skrivefeil, jeg skriver ikke bokmål til vanlig Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 du kan prøve: start -> kjør -> gpedit.msc Administrative Templates -> System -> Turn off Autoplay -> Enabled -> All drives Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 w00t ! Tusen takk, det funker utmerket nå Hater autokjør! Liker best at maskinen gjor ting når JEG ber om det, ikke på egenhånd. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Dette er ikkje eit spelrelatert spørsmål. Windows-kategorien passer nok betre. Tråden flyttes dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå