Skarphedin Olsen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Handlevognen.kan klikkes for å se det jeg vurderer å selge, men der finnes ikke skjermen lengre, så jeg oppsummerer her med utfyllende informasjon: cpu: amd 64 3700+ Ligger for tiden og koser seg stabilt @ 2750, kan uten tvil være med lengre. cpu-kjøler:Zalman kjøle-paste:OCZ sølv skjerm: BenQ FP937s, 19 tommer, 8ms, ikke etterslep, ingen døde pixler; har fungert utmerket for en klanspiller... Kabbis:Cooler Master Stacker, et beist med plass til 16hd om du vil det, god plass til vannkjøling f.eks. Ikke sølv som i link, men det sorte - som er vanskeligere å få tak i (umulig nå?) og ser mye bedre ut. To drevrammer til 150kr stykket medfølger. Lydkort:Audigy 2 zs HovedkortDfi Lp nF4 Sli-D Meget oc-vennlig hk, uv-reaktive deler. Har fungert som en drøm for undertegnede, og kommer med nyeste bios, event. med bootbart/stabilt oc-forslag lagret i bios; en funksjon dfi er alene om. 3D-kort:Gigabyte 7800GT Drar alle nye spill i de høyeste oppløsningene. Herlig å spille igjennom F.E.A.R. med så si alt på maks psu:Mist 500W 20/24 pins, s-ata, meget støysvak, kommer orginalt med sorte strømper på kablene, MEN, det medfølger ekstra strømper slik at alt av kabler kan klees inn og sikre optimal luftflyt i hele kabbiset, for ikke så si nice looks. dc/dvd:NEC 3500, ikke hvit som på bildet, men sort som matcher kabbis. Floppy: Medfølger ja, også sort, grei å ha for s-ata/raid-drivere under win-install gett. Ram:OCZ 2G, God ram, holdt innenfor garantigrense for volt. Det er en fornøyelse å ha såpass med ram i BF2 f.eks. Hard-disk:2 stk. 36,7 Raptorer, av meg brukt i raid0 med sys og spill-partisjoner. Mus:MX510, to knapper for tommelen - et must. musmatte:Corepad, matcher musa bra, i sikkerhetsglass, veldig holdbar, som ny. tastatur:G15, fancy sak fra logitech, blått lys gjennom tastene, egen lcd-skjerm, 18 programmerbare taster for macroer: "Hvordan får motspillerne mine til å gjøre ting så fort?" w,a,s og d-tastene noe slitt... Dette er et kjølig, og stille oppsett. Tilsammen blir dette ifølge handlevognen 14555,- blanke, norske kroner. Men da er ikke skjermen regnet med, så la meg slenge på usle to høvdinger og en 45krone-lapp for den (orginalt ca 3500), og vi ender opp med 16600. Hva kan jeg ta for det, mon? En 11-12? Om jeg skal selge den, så tenkte jeg å yte litt mer service også, som jo kanskje kan være verdt sitt: Om kjøper har gyldig key til xp f.eks, så maskina leveres med en clean install av det og alt av drivere på plass. Da selvfølgelig med raptorene i raid0, og partisjonene smart satt opp. Litt avhengig av kjøpers ønsker, så kan hele greia leveres med så bra optimalisering som jeg evner; egen Temp-partisjon innerst på hd, obskure prosesser slått av, kernel satt til å lastes i ram osv. (Xp booter på 7-10 sek hos meg, stoppeklokke sitter jeg merkelig nok ikke med.) Er 13 en ok pris da? Takk til alle som gidder å svare Endret 13. juli 2006 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) 10 lapper burde være en grei pris (60% av nypris) Endret 13. juli 2006 av eldavid Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, trur nok 10k er passe. Brukt er brukt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå