Gå til innhold

Noe feil med windows update ?

Anbefalte innlegg

Heisann

igår reinstallerte jeg maskina mi hjemme med windows xp. Kommer så langt at jeg laster ned de første updates, og dette gikk bra. Så skal jeg ha ned sp2 etc. men da kommer det en slik "lisens sjekker" som skal sjekke om jeg har original lisens, og dette har jeg. Men så for jeg en feil mld om at den ikke klarte å validere / finne riktig nøkkel.

Fant fram key finder for å sjekke om nøkkelen var riktig i forhold til Windows xp pro labelet som er klistra på lappisen. og den var riktig.

Så hjelp, anyone.. hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke aktivert Windows enda, og du vil få div. utfordringer med det.

Siden du har en lisens for Windows, anbefaler jeg at du skaffer deg sp2 og installerer det på et hvis og prøve systemet ditt.

Når og før 30 dager er gått,finner du ut at systemet ditt fungerer, aktivere du Windows via nett eller telefon.

Ta kopi, image eller hva det måtte væra av installasjonen.

Men at du må aktivere Windows er helt nødvendig.

Ellers må du ty til alle slags rare løsninger vedrørende GenuineChecker som er Windows sin validation's sheriff.

Lenke til kommentar

Windows er aktivert, ikke noe problem med den biten. verre var det da jeg skulle kjøre valideringa. (Sjekker om jeg har riktig nøkkel). Men alikavel stoppet den der, men har gitt opp nå. kjører manuell nedlasting av pakker. Liveupdate som står ved traybaren laster ned update automatisk også, så jeg tror ikke det skal være ett problem sånn ellers.

Men ellers takk for sjapp respons ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...