Gå til innhold

prøver igjen =D Kritikk på layout.

Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var slettes ikke så gale. Likte den fine fargebruken spesielt godt. Det er også et pluss at du velger farger som står godt sammen, så her er det lite forbedringspotensiale. Det er også ganske bra at du har valgt en så flott header, for det er ingen tvil, dette er virkelig, stigs hjemmeside.

To ord, flott arbeid.

Lenke til kommentar

Du forbedrer deg, men dette designet bærer også preg av å være lettvindt. Hva med å jobbe i noen timer i strekk, for å ende opp med noe du (og vi) virkelig liker?

Det virker som om skyggen og bakgrunnsmønsteret bare er "kastet inn" inn i bildet. Om du tar deg litt bedre tid, der du endrer styrke og vinkel på skyggen, blir designet raskt mye bedre.

Gå til http://cssbeauty.com/ og la deg inspirere, og jobb i med et design i flere timer før du viser det til oss. Da skal jeg love deg at tilbakemeldingene blir mer positive.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Designene dine bærer preg av at du har brukt lite tid på dem og at du har valgt en del "snarveier" som ferdige shapes i PS (?). Hvis du setter deg ned og bruker noen timer på det og tar hensyn til hvordan fargene passer sammen samt lesbarheten på siden, vil det nok bli bedre. :)

Lenke til kommentar

Det er kanskje litt mange farger... Jeg ville ikke lest den websida med mindre jeg måtte... No offense.. Ren hvit er heller ikke så behagelig å lese mot - en lys, nøytral eller designmatchende farge er ofte bedre. Men her foreslår jeg at du begynner helt på nytt.

- Medrakil

(Jeg så den andre nå, den var faktisk mye bedre IMO - men en helt ny en er nok veien å gå)

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

hvilken versjon synes dere er finest?

den med streker på knappene eller den med de litt visket bort?

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar
hvilken versjon synes dere er finest?

den med streker på knappene eller den med de litt visket bort?

6485265[/snapback]

Begge er helt forferdelig. Ta en titt på ordentlige nettsider, og se hva som fungerer. Jeg prøver, men klarer virkelig ikke å finne én eneste positiv ting med designet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...