Rolig Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvor kan jeg kjøpe FUnk matta? Har sett på microplex men de har utsolgt, og ser ikke ut som de får inn noe med det første... tom for skatez er de og .. anyone? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg kjøpte min på OBS! på Mariero, Stavanger. De er mer en gjennomsnittlig nerdete på den butikken. Ikke regn med at de har samme utvalg på andre OBS! butikker. Ringerunde? Lenke til kommentar
boogie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Logitech`s optiske tråløse mus e Dritt dritt å atter dritt. For det første er den klompete! for det andre er det ekle Knapper! for det tredje lagger den når du beveger den raskt! for det fjerde Blir den påvirket av andre Tråløsemus! For det femte Blir teflonPads`n slitt slik at Plastikkantene Skraper ned i Musematta di! for det N`te Nå den faktisk rengjøres ganske ofta fordi det legger seg støv og dritt på linsen som skal registrere bevegelsene, slik at den Får nedsatt fuksjonabilitet. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 12:59, evorkahn skrev:er ratpad veldig lik everglide giganta eller er det stor forskjell på overflaten. Jeg har en ratpad og en kompis har Everglide, og ja, de har veldig lik overflate. Hvem av dem du går for er vel nesten ett fett :smile: Lenke til kommentar
Rolig Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 11:29, DrErling skrev:Jeg kjøpte min på OBS! på Mariero, Stavanger. De er mer en gjennomsnittlig nerdete på den butikken. Ikke regn med at de har samme utvalg på andre OBS! butikker. Ringerunde? HAHA Genialt! Jeg bor i Stavanger, håper de har flere igjen .. de er tilogmed utsolgt fra produsent. Regn med at det jobber et par CS nerder der nede!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå