Gå til innhold

MUSEMATTER ET GODT TEMA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi..jaja..det diskuteres om hva som er best av AMD og Intel, nVidia og ATI og nå mellom ja...er ikke så veldig oppdatert på musemattemarkedet :grin:

Har en gammal tøymusematte som ser ut som en lefse i kantene, men den glir som bare pokkern fortsatt :grin:

Holder bra for min del

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Wow. Du burde kanskje tenke på å kjøpe ny musematte snart :smile: Er bare *litt* slitt. hehe

Selv har jeg nettopp kjøpt mouse skatez, mouse bungee og Everglide Gaming mouse-pad. Meget fornøyd.

Musematten er bare 2mm høy og virker rimelig solid og holdbar. Musen glir også supert på den

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har en Razer 2000 mus og en func surface 1030 matte, men jeg har problemer m at den er for glatt.. Spesielt hvis jeg har brukt musa en times tid og har svettet litt, så blir den helt ubrukelig. Jeg vil ikke anbefale å bruke den matten sammen m razer mus. Det er helt ubeskrivelig irriterende å spille CS også får den dritt aimen fordi at matte er for glatt ARG!!!! Jeg har derfor bestil meg en Steelpad, som jeg håper å få i løpet av en uke.. Func matta er helt ubrukelig til min mus, men konge sammen med optisk mus..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Den 2002-05-29 22:18, evorkahn skrev:

har ikke musmatte. bruker bordet. glatt som f****. holder lenge det.

Hehehe da har du ikke prøvd Func1030... (m mouse skatez). Det er hellig og legendarisk, jeg ble lei av den håpløse handa som hakka framover. Nå sklir den som linux :grin:. Dritt deilig sammen med MS intellimouse explorer 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...