N*E*R*D Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 F.aen så lenge denne posten har stått her a har sikkert hvert der 12 uker Lenke til kommentar
trolfseng Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hvilken matte er best til optisk mus ? Skal ha ei, glir litt dårlig på pulten min ! Hvor får jeg tak i Func Surface 1030 ?!? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 De selger den på http://www.microplex.no blant anna... Lenke til kommentar
trolfseng Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 De er dessverre tom.... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hihi..jaja..det diskuteres om hva som er best av AMD og Intel, nVidia og ATI og nå mellom ja...er ikke så veldig oppdatert på musemattemarkedet Har en gammal tøymusematte som ser ut som en lefse i kantene, men den glir som bare pokkern fortsatt Holder bra for min del Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Func matta er hvert det du betaler Lenke til kommentar
Adelsten Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Har du godt med penger så kjøp fUnc matta, jeg kjøpte den for en stund siden, nesten bare positvt, det eneste som er negativt, det er den stinkende skungummien som ligger i boksen :razz: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Wow. Du burde kanskje tenke på å kjøpe ny musematte snart :smile: Er bare *litt* slitt. hehe Selv har jeg nettopp kjøpt mouse skatez, mouse bungee og Everglide Gaming mouse-pad. Meget fornøyd. Musematten er bare 2mm høy og virker rimelig solid og holdbar. Musen glir også supert på den Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 den var javelig kuuul gir deg 50 spenn for denn den ser ut til å ha tjent deg trofast! [ Denne Melding var redigert av: CS_er gøy på 2002-04-01 06:38 ] Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Den SÅ sliten ut samma som mine he he kjøp en på Elkjøp til 15 kroner og bli ferdig med det!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Er det slik å forstå at den ruglete siden på FuNc er for ball og den andre er for optisk? Jeg har LoGiTech Dual OpTiCal og FuNc (snart). Hvilken side skal jeg bruke...? Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Forresten: http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Lenke til kommentar
vel Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg har en Razer 2000 mus og en func surface 1030 matte, men jeg har problemer m at den er for glatt.. Spesielt hvis jeg har brukt musa en times tid og har svettet litt, så blir den helt ubrukelig. Jeg vil ikke anbefale å bruke den matten sammen m razer mus. Det er helt ubeskrivelig irriterende å spille CS også får den dritt aimen fordi at matte er for glatt ARG!!!! Jeg har derfor bestil meg en Steelpad, som jeg håper å få i løpet av en uke.. Func matta er helt ubrukelig til min mus, men konge sammen med optisk mus.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Det er 2 sider på func matta 1 til optiske mus og 1 til ballmus funker fett hos meg Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Icemat 2.0 er flotters på optisk mus, f.eks IE 3.0 Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 er ratpad veldig lik everglide giganta eller er det stor forskjell på overflaten. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Tror nesten jeg burde postet bilde av Amiga Forum-musematta mi, som jeg har brukt i ca. 14-15 år. Hihi... Den har vært med på mye gøy! Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 har ikke musmatte. bruker bordet. glatt som f****. holder lenge det. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 22:18, evorkahn skrev:har ikke musmatte. bruker bordet. glatt som f****. holder lenge det. Hehehe da har du ikke prøvd Func1030... (m mouse skatez). Det er hellig og legendarisk, jeg ble lei av den håpløse handa som hakka framover. Nå sklir den som linux . Dritt deilig sammen med MS intellimouse explorer 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå