Anonym5656 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 har søkt vidergåendeskole iår og skjekket akkurat min konto på vigo.no, men vet ikke helt om jeg har forstått greiene. sånn ser den ut. betyr det at jeg har plass på studiespesialisering? men hva betyr det 1. tallet på Medier og kommunikasjon? Og har jeg fortsatt sjangs for og komme inn på førstevalget mitt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Du har fått plass på sistevalget ditt. På førstevalget står du som nr 1 køen og kommer helt sikkert til å komme inn om du godtar å vente. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Snakker vi 100% nå altså? jeg er bare veldig nærvøs for å komme på sistevalget mitt. Og hvis jeg kommer inn på førstevalget ville jeg hvert i himmelen. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare takk ja til sistevalget så står du ihvertfall ikke uten skoleplass dersom du ikke kommer inn på første eller andrevalg. Dersom du takker ja til tredjevalget vil du fremdeles stå på venteliste til første og andrevalg. Dersom du kommer inn på første eller andre valg vil du plassen du har takket ja til på tredjevalget falle bort og du må si ja en gang til for andre/første valget (tror jeg). Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Ok. Har gjort det nå. Men hva er sjangsen for at kan komme inn? Er det hvis noen har hatt det på førstevalg, også ombestemt seg, og tatt andrevalg? hm. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ok. Har gjort det nå. Men hva er sjangsen for at kan komme inn? Er det hvis noen har hatt det på førstevalg, også ombestemt seg, og tatt andrevalg? hm. 6484873[/snapback] Absolutt 100% helt umulig å si noenting om, det vet ingen noe om før du får svaret senere i sommer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er relativt stor sjanse for at du kommer inn når du står som nr 1. Det er hvis noen ønsker å 1. ikke gå den linjen 2. ikke svarer innen fristen 3. ikke ønsker å gå på skole i heletatt Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Det er relativt stor sjanse for at du kommer inn når du står som nr 1. Det er hvis noen ønsker å 1. ikke gå den linjen 2. ikke svarer innen fristen 3. ikke ønsker å gå på skole i heletatt 6485360[/snapback] Og det får jeg vite etter søknadsfristen det da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, hvis ikke noen sier ifra f.eks i dag om at de ikke vil, så får du vel vite det til andre opptak eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Yey. Go anker'n (skal gå der selv VK2 Serviceelektronikk!) For 3 år siden søkte jeg selv media og kom på venteplass. Tror jeg gikk opp 5-6 plasser før skolestart. Det er alltid noen som takker nei. Så jeg er rimelig sikker på at du kommer inn. Så bare takk ja til studieplass og venteplass du :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå