AlecTBM Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noen som har en bra stemme boks som er lett og redigere. Vil gjerne at svarene skal sendes på mail. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Her har du en stemmeboks: http://www.roed-jensen.dk/billeder/diverse/Stemmeboks.JPG Men det er mulig du sliter litt med å sende svarene på mail med denne Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Her har du en stemmeboks:http://www.roed-jensen.dk/billeder/diverse/Stemmeboks.JPG Men det er mulig du sliter litt med å sende svarene på mail med denne 6483916[/snapback] HAHA fin den Trenger litt humor ja, Men er det noen som har et seriøst svar eller?? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 du tok deg vel ikke bryet med å sjekke hotscripts? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 tenkte ikke på den, har ikke akkurat god erfaring med den sia heller da. kan jo se. takker Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 finner ingen som vil funke. har lasta ned flere nå Ingen som har noe som sender svarende på mail eller til en txt/xml fil? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 da gjør du noe galt. det følger nok med en readme fil på de aller fleste. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 ja leser og leser for harde livet enten finner jeg ikke ut kossen man gjør det eller så funker den ikke for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Om du kommer med en litt bedre forklaring er det sikkert noe som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 «Stemmeboks» er en gjenstand en kan putte stemmer oppi. «Stemme boks» kan være mange ting. Det kan være at du vil stemme boksen til å lage en lyd som passer inn i orkesteret ditt ol. Hvis du lager et skjema med HTML, kan du sette action til "mailto:[email protected]". Hvis du har PHP eller noe lignende (som du bør ha siden du spør her i PHP-forumet) kan du få til mer fancy ting. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Kanskje jeg forklarte meg litt dårlig. Jeg leter altså etter en boks som er laget med php og som man kan stemme ved å klikke på alternativer som er radio-knapper. når man har stemt så skal en statistikk over svarene vises. Man skal kun få stemme en gang. håper dette hjalp. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvis du hadde giddi å leita litt selv.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604605 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå