Cubicle Dude Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hva er din verste eller morsomste feilsendte mail / sms / mms? Svigermor har nesten samme navn som en veninne av meg. Så da ble meldinge jeg sendte til svigermor: "Forrige melding var bilde av sexfjeset mitt hehe" oooopppps Endret 13. juli 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
maea Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 sendte dirty melding til sjefen(var ment til kjæresten min, de to har samme navn) blir mobbet hver gang jeg er på jobb Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Åpna et vindu til søstra mi msn, når jeg trodde jeg åpna ei vindu til venninna mi, og begynte å snakke om damer og ei dame jeg var dritkeen på... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette har ikke jeg gjort, men tanta mi var uheldig og fikk med et sånn bilde som de brukte på gamle telefoner (uten fargeskjerm og greier), i SMS'er. Ho karte og sende med et sånn bilde av mann med en kjempelang penis. Det bildet sendte hun med meldinga: "Da var det sommer, og vi har fått testa bassenget!". Den meldinga sendte ho visst til (min) bestemor og bestefar, mamma, søstra si (tanta mi) osv. Ho var visst litt flau etterpå når ho så at ho hadde fått med det bildet. Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jeg flirta med stesøstera mi mens jeg trodde det var en annen Da hun skrev at hun "så på meg som en bror" tenkte jeg først at denne dama var enten full eller rar, men så gikk det opp for meg. Endret 16. juli 2006 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå