Gå til innhold

Nytt PCI-kort for Dell

Anbefalte innlegg

Hei.

Bestemoren min kjøpte en billigpc i vinter fra Dell. Dell Dimension 1100. Etter en tid bestemte hun seg for at hun ikke ville ha den lengere, og har planlagt å selge den. Kjøperen er onkelen min, som skal gi den til sine barn, som en lekepc (spille spill med enkel grafikk).

Maskinen har ikke AGP eller PCI Express-spor ledige, derfor må den benytte seg av et PCI-kort.

Er det noe å forvente av slike kort i spill egentlig? Og er det noen som har et billig kort å anbefale?

Liste over PCI-kort fra komplett.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Bestemoren min kjøpte en billigpc i vinter fra Dell. Dell Dimension 1100. Etter en tid bestemte hun seg for at hun ikke ville ha den lengere, og har planlagt å selge den. Kjøperen er onkelen min, som skal gi den til sine barn, som en lekepc (spille spill med enkel grafikk).

Maskinen har ikke AGP eller PCI Express-spor ledige, derfor må den benytte seg av et PCI-kort.

Er det noe å forvente av slike kort i spill egentlig? Og er det noen som har et billig kort å anbefale?

Liste over PCI-kort fra komplett.no

6483697[/snapback]

Sorry mac , men utvalget GFX kort til PCI er elendig.

Med radeon 9250 får du spilt noen gamle spill , men da snakker vi gammelt.

Lenke til kommentar

Men i forhold til integrert grafikk da? Denne pcen klarer Trackmania med 27 fps i benchen der (kanskje ikke det beste eksempelet, men har ikke linje til å laste ned ordentlig benchmark) på medium grafikk/XGA oppløsning. Noe som ikke er så ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...