834HF42F242 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Opera er forberedt på at Windows kan krasje ja. Kontinuerlig lagring er løsningen på problemet. Tørr humor ja, det slår alltid an. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Extremetech lanserte i dag en test av de tre nye nettleserene: Which New Browser Is Best: Firefox 2, Internet Explorer 7, or Opera 9? Det er kanskje litt urettferdig å sammenligne to betautgaver med en ferdig nettleser men kan sikkert gi en viss indikasjon på hva vi kan vente av de ferdige programmene. Men jeg synes det er bra de tok med Opera selv om den har små markedsandeler i utlandet og dermed ofle blir glemt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Som sagt er det store mørketall på markedsandelen til Opera... Hvor mange av brukerne tror du endrer henviseren fra default IE til Opera? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 En liten oppdatering: Beta 2 er vist utsatt ørten ganger, antagelig på grunn av tregheter med utvikling nå som det er ferieavvikling, og nåværende dato for den er 23. August. Deretter planlegges RC1 og evt. hvis nødvendig RC2, og til slutt Final i slutten av August. Det høres ut som en veldig tett og optimistisk plan mellom beta 2 og final så jeg blir ikke overrasket om Final ikke dukker opp før i slutten av september. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hørtes vel kort ut med én uke, ja. Som du sier så høres en måned mye, mye mer realistisk ut. (Men for alt vi vet...) Og forresten: Yay! -- da kan jeg feire firefox beta 2 i samme slengen. Endret 10. august 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Som sagt er det store mørketall på markedsandelen til Opera... Hvor mange av brukerne tror du endrer henviseren fra default IE til Opera? 6520650[/snapback] Jeg har ikke gjort det i noen av Linux-installasjonene mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå