Gå til innhold

Veldig ustabil maskin, PSU?

Anbefalte innlegg

Sitter her med en ustabil PC. Da jeg prøver å installere Windows XP, så bruker den 10-15min å restarte etter det står "Trykk en tast for å restarte" (da den teller ned ifra 15sek). Da den først restarter og forsetter å installerer Windows XP så går alt så bra, helt til den skal restarte seg igjen på slutten. Der henger maskinen seg, musepekern står stille og maskinen vil aldri restarte. Så jeg må ta restart knappen. Da restarter den og alt er bra, helt til den kommer i Windows. Da laster den opp "Trygg fjerning av..." programmet så står den der i 5min ca, uten å gjøre noe. Så etter da de 5min så starter den opp NOD32, MSN, lydkort programmet og tråløse nettverket. I de 5min så gjør jeg ingenting, maskinen oppfører seg normalt. Kan starte opp min datamaskin og alt mulig egentlig. Men resten av oppstart programmene kommer etter 5min.

Da de først kommer opp virker maskinen helt fint. Neste problem igjen er da jeg skal skru av maskinen. Da henger deg seg igjen da den skal egentlig skal skru seg av.

Min maskinvare står i signaturen + at jeg har en 400W NorthQ PSU.

Jeg kjøpte nettopp et x1800XT skjermkort som egentlig trenger 450W PSU sto det. Kan det være PSU som leverer for lite watt? A?

Før da jeg hadde 6800Ultra GS skjermkort så var ikke maskinen sånn :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...