Lucifer89 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg lurer på to ting 1 hva er dette for noe 2 hvordan blir jeg kvitt det Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke klikk på den i alle fall. Post en Hijackthislogg. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 jeg vet je ikke skal klike på den. har ikke gjort det, den komm etter jeg hade lastet med torrent så lå den i pakka der og jeg instalerte den med en feil og nå får jeg ikke jevelen vekk, den gir meg ca 1 popup per 20 min. og den har hijacka IE browseren min får morsome meldinger om at jeg på ca ver 3 siden ikke kan gå inn på den for det idiotiske programmet mener det er en trussel. og start siden min er forandret til no dritt bli kvitt spyware ad-avare dritt, samme reklamen som varseltegnet på bildet foresten. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke klikk på den i alle fall. Post en Hijackthislogg. 6483632[/snapback] Venter på den loggen altså. Link i signaturen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 last ned avast home edition - det er gretis spyware, virus program ta et full scan så er dataen din sikkert r"ren" da skal det vinduet der forsvinne Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 hvordan tar jeg en hijackthislogg? ingebrigtz vist du ser på bildet så er avg der. fant ingen ting Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke klikk på den i alle fall. Post en Hijackthislogg. 6483632[/snapback] Venter på den loggen altså. Link i signaturen. 6484196[/snapback] Hm. De fleste ser i min signatur, og der er det en link gitt. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Last ned, pakk opp, kjør, Scan and save to logfile, kopier innholdet i loggen her. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:26:27, on 13.07.2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: D:\WINDOWS\System32\smss.exe D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe D:\WINDOWS\system32\services.exe D:\WINDOWS\system32\lsass.exe D:\WINDOWS\system32\svchost.exe D:\WINDOWS\System32\svchost.exe D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSetMgr.exe D:\WINDOWS\Explorer.EXE D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe C:\PROGRA~2\NORTON~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe D:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\PROGRA~2\NORTON~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe D:\WINDOWS\System32\svchost.exe D:\Programfiler\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe D:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE D:\Programfiler\DAEMON Tools\daemon.exe D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccApp.exe C:\Programfiler\BitTorrent 1\bittorrent.exe D:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat\ObjectDock\ObjectDock.exe D:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat\UberIcon\UberIcon Manager.exe D:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat\YzToolbar\YzToolBar.exe D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SNDSrvc.exe D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton Utilities\Speed Disk\SDNTC.EXE D:\Programfiler\Internet Explorer\iexplore.exe D:\Programfiler\WinRAR\WinRAR.exe D:\DOCUME~1\ANDRE~1\LOKALE~1\Temp\Rar$EX00.281\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koblinger O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - D:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O4 - HKLM\..\Run: [nTrayFw] D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nTrayFw.exe O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "D:\Programfiler\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033 O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccApp.exe" O4 - HKCU\..\Run: [bitTorrent] "C:\Programfiler\BitTorrent 1\bittorrent.exe" --force_start_minimized O4 - Startup: Stardock ObjectDock.lnk = D:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat\ObjectDock\ObjectDock.exe O4 - Startup: UberIcon.lnk = D:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat\UberIcon\UberIcon Manager.exe O4 - Startup: Y'z ToolBar.lnk = D:\WINDOWS\BricoPacks\Vista Inspirat\YzToolbar\YzToolBar.exe O9 - Extra button: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton Cleanup\WCQuick.lnk O9 - Extra 'Tools' menuitem: Express Cleanup - {5E638779-1818-4754-A595-EF1C63B87A56} - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton Cleanup\WCQuick.lnk O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: d:\windows\system32\nvappfilter.dll O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "D:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing) O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "D:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing) O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSetMgr.exe O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Unknown owner - D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache Group\Apache2\bin\apache.exe" -k runservice (file missing) O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - D:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe O23 - Service: Norton UnErase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~2\NORTON~1\NORTON~2\NPROTECT.EXE O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - NVIDIA - D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - NVIDIA - D:\Programfiler\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - D:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\SAVScan.exe O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SNDSrvc.exe O23 - Service: SPBBCSvc - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~2\NORTON~1\NORTON~2\SPEEDD~1\NOPDB.EXE O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - D:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe slik? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg hadde en lignende pop-up en gang, bare at den kom ca. hvert 2. minutt. Jeg kjørte gjennom Ad-Aware, Spybot - Search & Destroy og NOD32 scan og borte var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå