conspiracy Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mitt forsøk på å fange noe av "varmen" som kan bli når sola går ned. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 På dette prøvde jeg å få mer fokus på selve greinen, gjorde om til sepia mest på grunn av at jeg syntes det gav en litt anderledes bakgrunns farge. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er høysesong for solnedganger her på forumet. Desverre blir din solnedgang litt anonym i forhold til mange andre, og faller derfor litt gjennom. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Det er høysesong for solnedganger her på forumet. Desverre blir din solnedgang litt anonym i forhold til mange andre, og faller derfor litt gjennom. 6484580[/snapback] Er klar over dette, bare noe usikker på hva jeg kan gjøre med de bildene jeg alt har tatt for at de skal stå mer ut. Får ta meg en tur ut når jeg får kamera i morgen, og finne noe annet enn solen å ta bilder av. Takk for komentar. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det finnes bare en måte å ta gode bilder av solnedganger, og det er å finne et flott motiv. Solnedgangens vakre farger blir litt fattigslig alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå