Faris Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Hehe.. siden jeg har dårlig råd, blir det kun fokus på trøkk! Men det skal jo ikke se heelt ille ut da, selv om det ikke skal prioriteres at det ser sykt bra ut. Endret 15. november 2006 av Faris Lenke til kommentar
Galf Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skjedd noe med grombilen din i det siste? elsker golf 4 faktisk Lenke til kommentar
Faris Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Flott å høre at det er flere som elsker disse flotte tyske formene Men det har ikke skjedd så veeldig mye med stuket. Eneste er at jeg har bytta om litt vinterfelger. Kjører nå på 16" lettmetall. Blei litt bedre hvertfall. Tror jeg skal lakke dem sorte.. bare for moro:green: Endret 18. november 2006 av Faris Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Lenge siden det har skjedd noe nå. Men nå har jeg måttet overhale girkasse og bytte clutch, så gikk nettop 11k på det Får håpe jeg har litt mer penger snart, slik at jeg kan bestille sideskjørt Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 En første gang jeg ser RS4 felger på en golf.. hehe. Men det passet jo faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå