~Alex~ Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hadde vært herlig om dere satte alle som har meldt seg på gamecompoer og folk som ikke vil ha høy musikk på et eget sted, så man slipper all støyen fra anlegg med høyt volum. Når man spiller i konkuranser er det viktig å kommunisere og dette er veldig vanskelig hvis man høy lyd rundt seg på alle sider. (Eller ikke er spesielt glad i høy musikk) Har selv erfart dette på andre LAN og jeg anbefaler dere å gjøre noe sånt, det vil hvertfall hjelpe gamerne mye. Dreamhack har i flere år gjort noe lignende med stor sucsess. Da får de som ikke vil ha høy lyd og de som vil ha høy lyd begge en god lan opplevelse. Så slipper dere frustrerte gamere og andre deltagere Endret 6. august 2006 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Så hvis en venn av meg skal delta i en kompo, og jeg skal spille høy musikk, så kan ikke vi sitte sammen? Eller hva om jeg gjør begge deler? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Hvis man da skal spille compo og vil ha høy musikk kan man bare krysse av for å sitte i støysonen selvom man er påmeldt en compo. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 StOtter denne ordingen. Forstyrrende bare med sidemannen som snorker Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer ikke til og fungere tipper jeg. Tenk dere alle 14'åringene som roper og wajner hele tiden da, hvor skal de sitte? Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer ikke til og fungere tipper jeg. Tenk dere alle 14'åringene som roper og wajner hele tiden da, hvor skal de sitte? 6545424[/snapback] UTE Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer ikke til og fungere tipper jeg. 6545424[/snapback] Dreamhack har jo gjort det slik i flere år, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer ikke til og fungere tipper jeg. Tenk dere alle 14'åringene som roper og wajner hele tiden da, hvor skal de sitte? 6545424[/snapback] Fjortis zone og gamer zone, hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Fjortis zone og gamer zone, hvorfor ikke ? 6547866[/snapback] Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Fjortis zone og gamer zone, hvorfor ikke ? 6547866[/snapback] Hva er forskjellen? 6548411[/snapback] Haha, ingenting egentlig Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Gjør det enkelt: "NO SPEAKER ZONE11one!!" Headset only og ingen skriking. Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Støttes! Wildthing Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Det som er problemet her, er at det er en stor hall, høyt under taket, og da vil musikken komme til over allt uansett. Vi kan heller ikke sette opp lydtette vegger, det ville blitt for dyrt, så det er ingen mulighet. EDIT: Men jeg er for en avstand mellom gamer og musikk "delen". Endret 1. august 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 2. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Trenger bare litt avstand, greitnok at man har mye støy i bakrunnen, det er helt vanlig på lan. Det er noe helt annet å ha en fyr med 4x20 basselementer ved siden av seg når man prøver å konsentere seg og komunisere over vt, enn å ha mye støy i bakrunnen. Håper det kommer til en løsning (Venter med å kjøpe bilett til jeg får noe mer tilbake melding på dette) Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Er det noen som helst grunn til at du i så fall ikke bare kan gå bort til han som spiller høyt og be han dempe seg? Ved å ikke dempe musikken da bryter han nok reglene og da kan crew sikkert komme og gi han tilsnakk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Gamere for seg selv, takk. Lenke til kommentar
ReWrite Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Er så lei "gamere" som drar på lanet BARE for og vinne pengene.. Lanet er opplevelsen, pengene som utarter seg utifra det er bare en bonus. Nei, gi faen i og del oss opp i båser.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Hvem har sagt dette handler om penger? Dette handler om å ikke bli tvunget til å høre på høy musikk man ikke liker konstant gjennom hele lanet. Endret 6. august 2006 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg