ksaether Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) hei jeg ser at både SSD og iRAM blir diskutert ganske flittig i forumet her til tider, men jeg finner ingen som har noe erfaring med iRAM, og jeg finner heller ikke ut om dette er å få kjøpt noen steder i Norge. Er det noen som vet hvor man kan få tak i ? Takk for hjelp -kristian Endret 13. juli 2006 av ksaether Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bumper denne jeg istedet for å lage en ny tråd... Er veldig interresert i å kjøpe i-ram, men far litt problemer med å finne ut nøyaktig hvor de selger dette. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
.dat Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har lyst på dette selv, men er det noen som vet om rev 2 kommer? Lenke til kommentar
cryptc Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har fulgt med flittig på I-Ram siden første lanseringen og kan gi oppsummering basert på slik jeg forstår det. I-Ram 1 (revisjon 1.3 er nyeste) er i salg, men ikke i Norge... Froogle f.eks kan hjelpe med å finne steder som selger den i utlandet, men forvent å betale like mye i frakt, toll og moms som du betaler for selve kortet. I-Ram 2 har ikke blitt lansert og det virker ikke som den noensinne vil bli det, og at det antagelig har blitt skrinlagt av produsenten... mest sannsynlig ettersom det skjer så mye annet i SSD markedet for tiden (og evn at det ble for ulønnsomt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå