D4NY Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Kan det vere defekt minne på skjermkortet? til meir "minne" skjermkortet må bruke ( til meir det blir pressa ) så blir det jo meir og meir fucked farge strekar... så kan jo vere det... 6569936[/snapback] Jeg hadde jo et 7900GT som led sin velkjente 'død'. Da ble det masse rare streker med forskjellige farger før PC'en frøs i 3DMark06 Deep Freeze testen. Og dette kommer visstnok av minne-spenningsregulator-svikt på 7900GT iallefall. Men det er jo langt fra sikkert at det er hva som feiler ditt 7600GT. 6573458[/snapback] hmmm... Forsten, eg tok og flasha bios til den nyeste versjonen, og det viser seg at det ikkje er komt noe enda men kan nevne at det er frykteleg lagg, lagger til og med litt i war3 kan også nevne at eg barre har spillt oblivion i 30 min, så eg er fremdeles sikker på at farge strekene kommer tilbake ^^ men foresten, ser dei strekane du fekk ut som dei som eg har på bilde i første post? Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jippii Trur kanskje eg har funnet problemet Etter at eg flashet hk'et til nyeste versjon så har det merkeleg nok ikkje vert noko problem, utenom at det lagger frykteleg i spill... nå lagger det til og med litt i war3 og mye i oblivion, som det ikkje gjorde før når farge strekane IKKJE var der Så antar vel at det helle ligger i hk'et, og at det blir nytt hk snarest som mogleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå