janarehansen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvis man ser bort fra elgigantene Expert, Elkjop etc, etc - er det riktig å si at det kun er Datakjeden (Komplett) og Mamoz som er situert i Trondheim og som har ordentlig og bredt utvalg av hardware og service i Trondheim? Da mener jeg det heftigste innen nye grafikkort, hovedkort, caser og lignende. Med andre ord et litt mer avansert tilbud og ekspertise enn el-varehusene? Jan Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvis man ser bort fra elgigantene Expert, Elkjop etc, etc - er det riktig å si at det kun er Datakjeden (Komplett) og Mamoz som er situert i Trondheim og som har ordentlig og bredt utvalg av hardware og service i Trondheim? Da mener jeg det heftigste innen nye grafikkort, hovedkort, caser og lignende. Med andre ord et litt mer avansert tilbud og ekspertise enn el-varehusene? Jan 6483108[/snapback] http://www.amentio.no:80/Default.aspx Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Men Amentio driver ikke butikkutsalg Lenke til kommentar
carwash Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ligger en databutikk i kongensgate. Gamle pc1 som nå heter pc-senteret eller noe i den duren. I tillegg ligger HH-data i fjordgata, men dit vil man helst ikke gå om man ikke er helt nødt. Sist men ikke minst ligger datakompaniet(.no) i teknostallen. Kommer ikke på noen flere i farta nå. Simen Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Nidarosdata og dathor har de lagt på røret? Det var jo liksom de "hotte" sjappene på 90 tallet når jeg, var mest opptatt med å drikke øl på samfundet Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Nidarosdata og dathor har de lagt på røret? Det var jo liksom de "hotte" sjappene på 90 tallet når jeg, var mest opptatt med å drikke øl på samfundet 6535878[/snapback] Tror ikke de eksisterer, men så sitter jeg oftere og drikker øl på Samfundet enn jeg er ute og leter etter databutikker da. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Nidaros data trondheim har gjenoppstått, 1 mai, merket ikke før nå.Voldsom stive priser der! Endret 16. august 2017 av Leif1961 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå