svein-r4 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned programmer til min 6233. Savner at det ikke er kalkulator på den...... Ellers en knall telefon OOOOPS havnet på feil sted Endret 13. juli 2006 av svein-r4 Lenke til kommentar
Ebx Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned programmer til min 6233. Savner at det ikke er kalkulator på den...... Ellers en knall telefon OOOOPS havnet på feil sted 6483039[/snapback] Det er definitivt kalkulator på den, en ganske så bra en og synes jeg, sjekk under "Organiser" i hovedmenyen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Du har ikke lett så veldig godt nei.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 En telefon UTEN kalkulator har vi nok ikke sett på 10 år, og jeg tviler sterkt på at vi noen gang kommer til å se en sånn mobil (uten kalk.) igjen. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jaja.. Nok om kalkulatoren.. Noen som har andre kjekke programmer som kan være greie å ha på denne mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå