vinnie07 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei. Jeg har nettop skaffet meg qtek 8500, og har prøvd i flere dager å skifte til andre homescreen's. Jeg har lagret dem i Application data og deretter i Home på mobilen som mange har sagt, men fra der har jeg ingen aning hva jeg skal gjøre videre. Hvis det er noen der ute som vet hvordan det gjøres vennligst hjelp, bynner å bli frustrert. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 hei sveis... det du gjør når du har lagt de i application data\home er å trykke: start - instillinger - startskjermbilde i det øverste feltet kan du velge homescreen. la alt annet være som det er. Lenke til kommentar
vinnie07 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 hei, det var ett raskt svar gitt. men det er det, homescreenen som jeg la inn dukker ikke opp som noen alternativ i start>innstillinger>startskjermbilde... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 da har du kanskje ikke lagt riktig fil der... hva slags fil er det du har kopiert? Lenke til kommentar
vinnie07 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 filen heter hme, men på mobilen ser jeg at filen kalles xml. jeg laget layout'n med homescreen designer, så overførte den til seg automatisk til mobilen. har også andre homescreener på mobilen som jeg har skaffet på nettet. så egentlig skal man bare lagre filen i application>home, så dukker det opp som en alternativ i start>innstillinger>startskjermbilde av seg selv automatisk, det du mener? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 ja, det er det man skal. lagre de i application data>home da skal de dukke opp i den listen der. mine homescreens er .xml kan du legge den ut her også kan jeg prøve, hvis du vil da. Lenke til kommentar
vinnie07 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 det funket nå, takk jalejal. det finnes ikke så mange engler som deg idag. hehe. har du noen kule homescreener? for min ble ganske stygg, hehe. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 hehe... jeg har ikke laget de jeg har selv, så de er ganske ok ja... hehe... jeg er fyllesyk til den store gullmedlajen, så jeg har ikke så mye annet å finne på enn å sitte her... hm.. det er jo endel da, så jeg sender deg en PM med en adresse til FTP-serveren min jeg, så kan du hente de derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå