Onyx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nå lurer jeg faktisk på om jeg skal selge min Acer og legge til ekstra for denne. Fantastisk ytelse på under 3kg. Klasse bærbar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er selv usikker på om jeg skal satse på utgaven med HD DVD eller ikke. Det avgjør prisforskjellen. Siden jeg skal ha den i en del år, og det kan være vanskelig å bytte brenneren senere, så er det fristende å slå på stortromma med HD DVD. Etter hvert kommer også HD-filmer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Fremtidsrettet er det veldig sikkert! HD DVD-filmer vil komme ut uansett. Hvor stor er forskjellen på prisen da? Endret 13. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Fremtidsrettet er det veldig sikkert! HD DVD-filmer vil komme ut uansett. Hvor stor er forskjellen på prisen da? 6485150[/snapback] Jeg lurer også på prisforskjellen. Jeg stillte spørsmål om det var utgaven med HD DVD som skulle koste 20.000 kr på side 1. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bra at den bruker Dualcore AMD, hvorfor har ikke AMD kommet med dette før? Intel har jo solgt det et halvt år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå