selvsagt Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg har en MSACCESS base som nærmer seg "ferdig". I den anledning var jeg inne på oppstartsmenyen for å se hvordan den ville se ut etter at jeg hadde deaktivert alle menyer i verktøy-oppstart. Jeg fjernet da alle avhukninger, og klarer ikke nå å få de opp igjen. Jeg har funnet ut at jeg får frem databasevinduet ved å holde shiftknappen inne når jeg åpner basen, men trenger da SÅRT hjelp til å få tilbakestilt menyene. Er det noen som vet hvordan jeg kommer meg inn på oppstartsalternativene etter at de deaktivert? Håper på hurtig svar, eventuelt om noen vet om andre forum som kan hjelpe med dette. Jeg har "trålet" internett i flere timer for å finne en løsning uten hell. K. Endret 13. juli 2006 av selvsagt Lenke til kommentar
ravika Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Alt av menyer skal vises når du bruker SHIFT-knappen for å overstyre oppstartsalternativene. Slik at du kan gå inn på oppstartsalternativene og endre tilbake slik du vil ha det. Lenke til kommentar
selvsagt Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Alt av menyer skal vises når du bruker SHIFT-knappen for å overstyre oppstartsalternativene. Slik at du kan gå inn på oppstartsalternativene og endre tilbake slik du vil ha det. 6486066[/snapback] Jeg hadde importert en vb som overstyrte oppstarten. Den fikk jeg slettet nå. Og nå fungerer shiftknappen som du sier :-) Tusen takk. Endret 14. juli 2006 av selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå