kingkop Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt en SE W810i og ser med en gang at her kan man gjøre mye! Men jeg har ikke peiling på alt det derre siden jeg bare har sendt sms og ringt på min gamle SE T610. Finnes det ikke en internettside med tips og masse artig til telefoner? Har prøvd å google men jeg finner ikke det jeg er ute etter...eller kanskje det ikke finnes i det hele tatt? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt en SE W810i og ser med en gang at her kan man gjøre mye! Men jeg har ikke peiling på alt det derre siden jeg bare har sendt sms og ringt på min gamle SE T610. Finnes det ikke en internettside med tips og masse artig til telefoner? Har prøvd å google men jeg finner ikke det jeg er ute etter...eller kanskje det ikke finnes i det hele tatt? 6482530[/snapback] Hva er du ute etter egentlig da? Spill, ringetoner, eller mer seriøse programmer...? Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt en SE W810i og ser med en gang at her kan man gjøre mye! Men jeg har ikke peiling på alt det derre siden jeg bare har sendt sms og ringt på min gamle SE T610. Finnes det ikke en internettside med tips og masse artig til telefoner? Har prøvd å google men jeg finner ikke det jeg er ute etter...eller kanskje det ikke finnes i det hele tatt? 6482530[/snapback] Hva er du ute etter egentlig da? Spill, ringetoner, eller mer seriøse programmer...? 6483559[/snapback] Ringetoner, bilder, musikk. Finnes det en "IE" (internet explorer" for mobil? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt en SE W810i og ser med en gang at her kan man gjøre mye! Men jeg har ikke peiling på alt det derre siden jeg bare har sendt sms og ringt på min gamle SE T610. Finnes det ikke en internettside med tips og masse artig til telefoner? Har prøvd å google men jeg finner ikke det jeg er ute etter...eller kanskje det ikke finnes i det hele tatt? 6482530[/snapback] Hva er du ute etter egentlig da? Spill, ringetoner, eller mer seriøse programmer...? 6483559[/snapback] Ringetoner, bilder, musikk. Finnes det en "IE" (internet explorer" for mobil? 6484137[/snapback] www.getjar.com eller wap.getjar.com for gratis nedlastning av programmer, spill etc. Du har jo Opera Mini v2.0. Denne er gratis og fungerer strålenede hos meg! (Motorola E398 og V3x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå