staagri Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg bruker selv diskeeper 7 nå og har så vidt prøvd speeddisk fra norton. Er det noen som vet om noen tester på slike program eller har noen erfaringer å komme med hadde det vert fint.... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har hørt at det som følger med Windows bygger på et av de beste (altså selve programmet er egentlig et annet, men grensesnittet er endret). Husker ikke navnet på dette, men syns jeg leste om det på forumet en gang. Ta forbehold om at jeg muligens driter på draget. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det i windows?? Funker vel helt stright det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 22:52, skrev smetho:Har hørt at det som følger med Windows bygger på et av de beste (altså selve programmet er egentlig et annet, men grensesnittet er endret). Windows 2k/XP sin defrag er egentlig Diskeeper. Har også prøvd O&O Defrag en kort periode - ikke så aller værst. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det med Diskeeper er vel bygget på windows sitt..? Brukte det før, men så gikk tiden ut for meg... Lenke til kommentar
staagri Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Tror det innebygde er en version av diskeeper, det ligner ihvertfall veldig på det jeg har nå. En light version kanskje??? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hold inne alt- og eple-tasten under oppstart, så er det gjort. :wink: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Nisse. Finner ikke epletasten Har lett. Kommer faktisk når jeg tenker meg om ALDRI til å finne epletasten. Hvis det ikke er en PowerBook da. Da kan jeg heller være med på eple-leken. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kan heller ikke finne noe eple knapp :razz: Lenke til kommentar
Jay Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Bytt til Linux da slipper du at filsystemet fragmenterer seg :wink: Hvorfor finnes det ingen pingvin-knapp? :sad: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 08:09, skrev Jay:Hvorfor finnes det ingen pingvin-knapp? :sad: Hehe... mener du noe sånt som dette: http://www.infoswitch.co.jp/special/cool-k...key/penguin.jpg ? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå