Gogol Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hei, Etter å ha strevd med dårlig rekkevidde på D-Linken min i to år, tenkte jeg det var på tide med en ny. Primært sett leter jeg etter en router som leverer god rekkevidde og sterkt signal gjennom 3-4 etasjer på et hus. Prisen kan godt ligge på rundt 1000 kroner, men jeg har et ønske om at det skal være en router med god g-støtte, da ingen av maskinene mine støtter mimo. Noen anbefalinger? Endret 13. juli 2006 av Gogol Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Anbefaler deg MIMO uansett fordi du da får fordelen av bedre rekkevidde og dekning. En MIMO router har 3-4 antenner og alltid vil det være en av disse som er i tilnærmet optimal stilling. Bruker du en vanlig router vil det være mange dødsoner som ikke har dekning i forhold til MIMO. Det blir selvsagt bedre med MIMO i begge ender, men det hjelper uansett med MIMO router... WRT54GX og DGL-4300 er sikkert ok. Skal du ha en standard router med brukbar dekning og stabilitet så er WRT54GL bra. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 wrt54gx er ikke spesiellt god synes jeg da. har den hjemme og rekkevidden er grei, men den er ikke spesiellt stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå