Janko25ice Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei Er det noen som kan gi meg et hint. Skal lage en presentasjon i Powerponit – den vil innholde en del animasjon, og tekst som jeg ønsker kommer inne i bestemt rekkefølge. Powerpoint behersker jeg så det er greit, men jeg skal ha dette over på en Ipod og kjøre det der mot en projektor. Er det noen som kan gi meg et tips her om hvordan Ipoden egner seg til det. Har en Creative Zen M – der må jeg lagre alt som lysbilde show, og går derfor glipp av en del effekter i Powerpoint. Så et annet spørsmål: hadde tenkt å kjøpe en Mac mini for å ha til slikt arbeid, men fikk nå vite at Ipoden /video) kun kan brukes til Mac eller Windows – ikke begge deler – er dette riktig? Håper noen kan gi meg et hurtig svar – på forhånd takk MVH Eirik Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det siste du skriver om vet jeg ikke noe om. Dessuten har jeg aldri hørt at du kan lagre PP-presentasjoner på ipod, og vise fra via projektor (Hvis det var det du mente). Men du kan da lagre bilder på ipodn å kjøre lysbildeframvisning. Vet ikke hvordan det er med "video-ut" på ipod heller... Du får prøve deg på en Apple iPod FAQ, eller kundeservice Jeg er ikke noe überhyperpro, så ikke tro på alt jeg sier ;P Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det jeg tror at kunne vært mulig er å lage PowerPoint-presentasjonen om til en video, som du legger over på iPoden. For å så koble iPoden til en prosjektor med en AV-kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå