Gå til innhold

Ipod og Powerpoint

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som kan gi meg et hint. Skal lage en presentasjon i Powerponit – den vil innholde en del animasjon, og tekst som jeg ønsker kommer inne i bestemt rekkefølge. Powerpoint behersker jeg så det er greit, men jeg skal ha dette over på en Ipod og kjøre det der mot en projektor.

Er det noen som kan gi meg et tips her om hvordan Ipoden egner seg til det. Har en Creative Zen M – der må jeg lagre alt som lysbilde show, og går derfor glipp av en del effekter i Powerpoint.

Så et annet spørsmål: hadde tenkt å kjøpe en Mac mini for å ha til slikt arbeid, men fikk nå vite at Ipoden /video) kun kan brukes til Mac eller Windows – ikke begge deler – er dette riktig?

Håper noen kan gi meg et hurtig svar – på forhånd takk

MVH

Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det siste du skriver om vet jeg ikke noe om. Dessuten har jeg aldri hørt at du kan lagre PP-presentasjoner på ipod, og vise fra via projektor (Hvis det var det du mente). Men du kan da lagre bilder på ipodn å kjøre lysbildeframvisning. Vet ikke hvordan det er med "video-ut" på ipod heller... Du får prøve deg på en Apple iPod FAQ, eller kundeservice :p

Jeg er ikke noe überhyperpro, så ikke tro på alt jeg sier ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...