christo123 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Heisann, jeg sitter på ett lan nå og har problemer med å connecte warcraft game lokalt pga jeg har ett problem med jeg kan bare connecte lan games med å skrive inn ip-adressen til den som hoster, noen som veit hvordan den finner i gamen automatisk uten å connecte manuelt. Noen som veit om Warcraft 3 har custom connect? Jeg kjører disse nettverks innstillingene: -Koblet til med: Marvell Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet - Installert alle "Denne tilkoblingen bruker følgende elementer" - Finne ip-adresse automatisk aktivert -EAP-type Beskyttet EAP -Har tatt fjern blokkering ------------------------------------- Jeg sitter på samme arbeidsgruppe som de, og alle har 10.0.0.X. Mvh Viggo1 --------------------------------------- Alt dette forkortet: Jeg finner ikke lokal hostet games automatisk, må connecte med å skrive inn ip adressen. --------------------------------------- PS: Problemet er at alle spill har ikke custom connect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå