conspiracy Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Mitt første bidrag til slakt, forhåpentlig kommer det flere når mitt d70s kommer i posten fredag. Og ja, jeg er amatør, og er ute etter å lære, dette er behandlet raskt i ps, gjort om til sort/hvit bilde og prøvd å justere kontrast mm så godt jeg kan. Lurte litt på å crop'e det ned noe, men usikker på hvordan gjøre det "pent". Noen forslag på hvordan behandle det så det blir bedre? eller hvordan bildet kunne blitt tatt bedre i utgangspunktet? All ros og kritikk motas med takk og ønske om å gjøre ting bedre neste gang. Edit: Klar over mangel av ramme, men dette var også noe jge var usikker på om jeg burde bruke eller ikke på dette bildet. Endret 13. juli 2006 av conspiracy Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes det ble tøft med den litt syke vinkelen Lenke til kommentar
perottol Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Enig i det, svært kreativ vinkel, og da spesielt med tanke på at bjelken er helt rett. Bildet sliter litt med kontrasten. Skulle ha justert opp skyggene litt, og prøvd og gjort noe med den utbrente himmelen. Edit: tok meg den friheten og prøvde å justere litt: Endret 13. juli 2006 av perottol Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Enig i det, svært kreativ vinkel, og da spesielt med tanke på at bjelken er helt rett. Bildet sliter litt med kontrasten. Skulle ha justert opp skyggene litt, og prøvd og gjort noe med den utbrente himmelen. Edit: tok meg den friheten og prøvde å justere litt: 6482773[/snapback] Enig i at din edit ble noe bedre, jeg må leke meg mer i ps, så jeg vet bedre hva jeg faktisk kan og ikke kan få til. Takk for komentarer. Lenke til kommentar