knopflerbruce Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Driver fortsatt og leter etter skjerm... Tror ikke jeg har råd til en 24'', som jeg hadde tenkt til, men en 20'' kan ikke være så halvgæærn den heller Har satt et "tak" på 5 lapper, men hvis det skulle finnes noe med veldig bra egenskaper rett over den prisen så er jeg åpen for det også. De tre skjermene jeg i utgangspunktet har sett på er disse: LG Flatron L2000C Viewsonic vp2030b HP LP2065 Var en review som nevnte at LG'en var veldig god til spilling, så den er foreløpig på 1steplass. Men fant null og niks på Viewsonic'en, og ingenting som sa noe spesielt om gaming på HP'en. Dermed er grunnlaget mitt veldig tynt. Håper på litt hjelp (har vært mye hjelp å få til nå ) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skjermene har i bunn og grunn samme specsa bare at viewsonic skjermen har litt bedre kontrast dings. Men dette er likegyldig for stort sett alle LCD skjermer nå til dags er utmerket til og spille på. Så derfor kan du heller bare melde deg på ukens tilbud med et par nettbutikker som f.eks Komplett og PSdata så får du nok et svinbra tilbud før eller siden, skulle ikke forundre meg om at det skulle dukke opp en 21 tommer som er omtrent like god og spille på som disse 3 for en ca samme sum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå