Gå til innhold

Hva ser du dine filmer på?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker en Samsoung 28'' CRT 4:3, er ikke fornøyd med denne så det blir nok noe litt flatere utover høsten.

Lyd: Ikke sprækt her igården heller, har bare koblet til et eldre stereoanlegg jeg, Tannberg 2x35w med 2 stk Thiel høytalere. Blir etter hvrt noe bedre her og, men skjærm er høyere prioritet. Spørs om jeg ikke kjøper meg PS3 først og, hovedsakelig for å spille neste spill i GTA serien.

Jeg har en H/K DVD 31 spiller, den er jeg bildemessig fornøyd med (det var iallefall revlusjonerende iforrhold til den forgje jeg brukte, noe JVC billigrask) Men denne må nok på reperasjon da jeg har vært borti at den ikke spiller subs, og ved et tilfelle at en DVD ikke ville spilles av. Begge deler fungerer på reservespilleren.

Mye penger kommer til å forsvinne på HI-FI i en ikke altfor fjærn framtid.

Edit: Thiel ikke Teil

6485556[/snapback]

I kveld har jeg skrudd min 7. generasjons Pioneer 42" plasma (PDP-427XA) på veggen, har dog ikke sett stort på den ennå. Lurer fælt på hvilken film jeg skal kjøre jomfruturen med, gleder meg.

DVD-spilleren har vært på reperasjon, men de mente det var noe galt med

softwaren på DVD-ene og intet kunne gjøres, irriterende.

Det har dukket opp en skranglelyd i min venstre Thiel høyttaler som blir trigga av veldig lave frekvenser, irriterende.

Dette er det som har skjedd siden sist, håper det skjer mer i en ikke alt for fjærn fremtid.

Lenke til kommentar

Panasonic 42" HD plasma og en Yamaha DVD-spiller som begynner å dra på åra. Lyden kommer fra et stereoanlegg med en enkel Rotel forforsterker, en ganske brukbar Vincent effektforsterker og noen møkkahøyttalee fra Ljudia jeg skulle bytta ut hvis jeg hadde hatt råd. :) (Men de har greit med futt.)

Lenke til kommentar

Ser for det meste filmene på en Panasonic 36" CRT skjerm. Stor og tung, men grei. Og et NAD 7.1/ Vega hjemmekino oppsett ( NAD T773 V2 Forsterker, NAD T524 dvd spiller. Vega LS 12 i front, 4* CLS-10 bak og på siden + en Jamo center kanal. Og en CLS-15SX Subwoofer).

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...