SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ser de som oftest på dataen: Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En 21 tommer Thomson TV jeg kjøpte for 3-4 år siden. Skikkelig kasse-TV. Har en Eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Storesøstra mi hadde den før meg, og før henne hadde onkelen min den. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Bilde: Dell Latitude D531 15,4" Lyd: Dynavoice Magic F-6 Black Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Bilde: DreamScreen 77" (lerret) Epson EMP-TW700 (projektor) Lyd: Logitech Z-5500 Avspiller: PS3 (40gb) Edit: Bilder kommer når jeg har plassert de nyinnkjøpte høytalerene, malt og ryddet. Det kan ta sin tid. Endret 14. desember 2008 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Syntes det er litt rart at så mange her ser film på laptoper, er ikke dette ubehagelig og smått? Selv har jeg en 37" full hd tv fra Toshina. Bruker Ps3 som avspiller og sender lyden til en JBL es80 pakke gjennom en H/K avr 255. Neste film-forbedring, blir ny tv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Syntes det er litt rart at så mange her ser film på laptoper, er ikke dette ubehagelig og smått? Nei, hvis man elgger til headset så blir dette ekstremt deilig, man fokuserer på filmen og ingenting annet rundt med headset og laptop, det er også deilig å ligge i senga når du gjør dette. MEN, tv er best. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Syntes det er litt rart at så mange her ser film på laptoper, er ikke dette ubehagelig og smått? Nei, hvis man elgger til headset så blir dette ekstremt deilig, man fokuserer på filmen og ingenting annet rundt med headset og laptop, det er også deilig å ligge i senga når du gjør dette. MEN, tv er best. Ogja, ligge i senga går jo! Var litt korttenkt der gitt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Selv om jeg har både en god TV og surround er det ofte jeg foretrekker senga + laptop + headset-kombinasjonen. Koselig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er så heldig at jeg har TVen og senga i samme rom og trenger ikke å bruke laptop. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ser på pcen siden jeg har grom lyd der! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Må oppdatere! Har en LG 32" HD-ready LCD TV som jeg kjøpte igår. Virkelig fornøyd med den. Så No country for old men på den igår, og den hadde mye skarpere og klarere bilde enn den forrige TV-en min. På avspillerfronten må jeg virkelig gjøre en oppdatering. Har en eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Det var opprinnelig onkelen min som kjøpte den da DVD var helt nytt, og nå er jeg dens tredje eier. Edit: skal kjøpe Blu-Rayspiller så fort jeg får penger nok. Endret 3. januar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Porto Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ser filmene mine på en 40'' samsung hd ready tv. har 5.1 sorround av et eller annent merke funker kjempe bra! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 37LG6000 BD/DVD-spiller: PS3 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm, om jeg får kapra stua, så er det en Logik HD 42" skjerm som jeg kobler PCen til (må skaffe en DVI kabel & DVI->hdmi overgang), men om jeg må se på rommet, så blir det enten en 32" CRT skjerm som blir spilt av fra en Playstation 2 Hvis krise blir en 22" acer LCD skjerm brukt som er kobla til PCen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bilde: Sony 26" Lyd: Tannoy Mercury Avspiller: PS3/laptop Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ser som regel på TVen (Sony KDL-32V4500) via PCen som forøvrig er en 20" HP HDX. Den har blu-ray så er veldig fornøyd med den. Det funker også fint å se på den, men det blir som regel 1 av 20 ganger ca. Er også mer kos å sitte plantet i saccosekken. Det jeg er minst fornøyd med er mangelen på ordentlig lyd siden jeg bare bruker TV-høyttalerne via hdmi. Har planer om å kjøpe meg et såkalt hjemmekinoanlegg, men vet ikke om jeg skal gå for et med blu-ray-spiller, kjøpe ps3 og sorroundanlegg eller kjøpe blu-ray-spiller og sorroundanlegg så jeg får vente å se. Det passer egentlig fint siden jeg ikke får noe særlig bruk for det på et år grunnet militæret. Men på den tiden har det forhåpentlig kommet bedre og flere produkter samt at prisene sikkert vil falle litt. Og er jeg virkelig heldig har Canal Digital kommet opp med en løsning for oss Sony-eiere som vil ta i bruk den innebygde dekoderen uten å kjøpe en ekstern dekoder kun for å få kortet. Men jeg har jo et år å tenke på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Kan jo kjøre en liten oppdatering, siden det har kommet til litt moro i løpet av det siste halvåret. TV: Philips 47pfl9532d/10 Forsterker: Marantz SR8002 (NY) HD DVD: Toshiba XE1 & EP35 Blu-ray: LG BH 200 (NY) Konsoll: PS3 (NY) DVD: Denon 1930 SACD: Sony XB770 Front H: PSB Image T65 Center: Klipsch RC-64 (NY) Center bak: Athena C1 Bakhøytallere: Et eller annet fra Tanoy skal byttes til året tenker jeg. Sub: Kef Endret 4. januar 2009 av Manx Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Må oppdatere! Har en LG 32" HD-ready LCD TV som jeg kjøpte igår. Virkelig fornøyd med den. Så No country for old men på den igår, og den hadde mye skarpere og klarere bilde enn den forrige TV-en min. På avspillerfronten må jeg virkelig gjøre en oppdatering. Har en eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Det var opprinnelig onkelen min som kjøpte den da DVD var helt nytt, og nå er jeg dens tredje eier. Edit: skal kjøpe Blu-Rayspiller så fort jeg får penger nok. Når du først kjøper ny TV så ville det vært best med full HD. Men det er jo forsent nå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Må oppdatere! Har en LG 32" HD-ready LCD TV som jeg kjøpte igår. Virkelig fornøyd med den. Så No country for old men på den igår, og den hadde mye skarpere og klarere bilde enn den forrige TV-en min. På avspillerfronten må jeg virkelig gjøre en oppdatering. Har en eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Det var opprinnelig onkelen min som kjøpte den da DVD var helt nytt, og nå er jeg dens tredje eier. Edit: skal kjøpe Blu-Rayspiller så fort jeg får penger nok. Når du først kjøper ny TV så ville det vært best med full HD. Men det er jo forsent nå. http://www.teknofil.no/wip4/ser_forskjell_.../d.epl?id=19611 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå