Gå til innhold

Hva ser du dine filmer på?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Syntes det er litt rart at så mange her ser film på laptoper, er ikke dette ubehagelig og smått?

 

Nei, hvis man elgger til headset så blir dette ekstremt deilig, man fokuserer på filmen og ingenting annet rundt med headset og laptop, det er også deilig å ligge i senga når du gjør dette.

 

MEN, tv er best.

 

Ogja, ligge i senga går jo! Var litt korttenkt der gitt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må oppdatere!

 

Har en LG 32" HD-ready LCD TV som jeg kjøpte igår. Virkelig fornøyd med den. Så No country for old men på den igår, og den hadde mye skarpere og klarere bilde enn den forrige TV-en min. På avspillerfronten må jeg virkelig gjøre en oppdatering. Har en eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Det var opprinnelig onkelen min som kjøpte den da DVD var helt nytt, og nå er jeg dens tredje eier.

 

Edit: skal kjøpe Blu-Rayspiller så fort jeg får penger nok.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar

Hm, om jeg får kapra stua, så er det en Logik HD 42" skjerm som jeg kobler PCen til (må skaffe en DVI kabel & DVI->hdmi overgang), men om jeg må se på rommet, så blir det enten en 32" CRT skjerm som blir spilt av fra en Playstation 2 :)

Hvis krise blir en 22" acer LCD skjerm brukt som er kobla til PCen :)

Lenke til kommentar

Ser som regel på TVen (Sony KDL-32V4500) via PCen som forøvrig er en 20" HP HDX. Den har blu-ray så er veldig fornøyd med den. Det funker også fint å se på den, men det blir som regel 1 av 20 ganger ca. Er også mer kos å sitte plantet i saccosekken.

 

Det jeg er minst fornøyd med er mangelen på ordentlig lyd siden jeg bare bruker TV-høyttalerne via hdmi. Har planer om å kjøpe meg et såkalt hjemmekinoanlegg, men vet ikke om jeg skal gå for et med blu-ray-spiller, kjøpe ps3 og sorroundanlegg eller kjøpe blu-ray-spiller og sorroundanlegg så jeg får vente å se. Det passer egentlig fint siden jeg ikke får noe særlig bruk for det på et år grunnet militæret. Men på den tiden har det forhåpentlig kommet bedre og flere produkter samt at prisene sikkert vil falle litt. Og er jeg virkelig heldig har Canal Digital kommet opp med en løsning for oss Sony-eiere som vil ta i bruk den innebygde dekoderen uten å kjøpe en ekstern dekoder kun for å få kortet.

 

Men jeg har jo et år å tenke på. :)

Lenke til kommentar

Kan jo kjøre en liten oppdatering, siden det har kommet til litt moro i løpet av det siste halvåret.

 

TV: Philips 47pfl9532d/10

Forsterker: Marantz SR8002 (NY)

HD DVD: Toshiba XE1 & EP35

Blu-ray: LG BH 200 (NY)

Konsoll: PS3 (NY)

DVD: Denon 1930

SACD: Sony XB770

Front H: PSB Image T65

Center: Klipsch RC-64 (NY)

Center bak: Athena C1

Bakhøytallere: Et eller annet fra Tanoy skal byttes til året tenker jeg.

Sub: Kef

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Må oppdatere!

 

Har en LG 32" HD-ready LCD TV som jeg kjøpte igår. Virkelig fornøyd med den. Så No country for old men på den igår, og den hadde mye skarpere og klarere bilde enn den forrige TV-en min. På avspillerfronten må jeg virkelig gjøre en oppdatering. Har en eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Det var opprinnelig onkelen min som kjøpte den da DVD var helt nytt, og nå er jeg dens tredje eier.

 

Edit: skal kjøpe Blu-Rayspiller så fort jeg får penger nok.

 

Når du først kjøper ny TV så ville det vært best med full HD. Men det er jo forsent nå.

Lenke til kommentar
Må oppdatere!

 

Har en LG 32" HD-ready LCD TV som jeg kjøpte igår. Virkelig fornøyd med den. Så No country for old men på den igår, og den hadde mye skarpere og klarere bilde enn den forrige TV-en min. På avspillerfronten må jeg virkelig gjøre en oppdatering. Har en eldgammel Harman/Kardon DVD-spiller som har gått i arv. Det var opprinnelig onkelen min som kjøpte den da DVD var helt nytt, og nå er jeg dens tredje eier.

 

Edit: skal kjøpe Blu-Rayspiller så fort jeg får penger nok.

 

Når du først kjøper ny TV så ville det vært best med full HD. Men det er jo forsent nå.

http://www.teknofil.no/wip4/ser_forskjell_.../d.epl?id=19611

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...