Mr.SS Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Ser som regel på pcen: En ny bærbar med 17" HD widescreen skjerm og bra skjermkort. 9192947[/snapback] Hvordan orker du å se så smått på en regelmessig basis? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser som oftest på: ' (Kabelrot ) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Var ute å handlet i dag; Kjøpte en Scansonic 32" LCD-TV og et Panasonic hjemmekinoanlegg. Det ble nok ingen gigantisk TV, jeg har jo litt begrenset økonomi da jeg bare er 15 år. Bilder kommer når jeg er ferdig å omøblere rommet mitt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ser som regel på pcen: En ny bærbar med 17" HD widescreen skjerm og bra skjermkort. 9192947[/snapback] Hvordan orker du å se så smått på en regelmessig basis? 9193140[/snapback] Jeg ser film på laptopen hele tiden, alltid like koselig det. Jeg har til og med sett Armageddon på PSP (eneste UMD-filmen jeg har). Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg bruker som regel 4 alternativer. =) - 21" flatskjerm SONY TV - 28" widescreen DAEWOO TV - 15,4" widescreen LCD dataskjerm (laptop) - 17" LCD dataskjerm Det må også nevnes at jeg ofte drar til en kamerat for å se film: - ca 2,4x1,7m (BenQ prosjektor) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 28 oldschool TV/17' Eizo LCD, eller så stikker jeg bort til en med bedre TV. Så lenge man har god kontrast på PC-skjermen er det ikke noe problem å se smått. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Min tur til å kjøre show-off Er 18 år, fattig student og med et rom på begrensende 12-13 kvm, så drømmen om projektor til spill og film lar vente på seg foreløpig. Har derimot handlet inn dette utstyret, som jeg er megafornøyd med (men skulle gjerne hatt projektor i tillegg til filmer og spill, men skal vel ikke klage). TV: Samsung Q97 42" Plasma Hjemmekinoanlegg: Pioneer S-ST606 DVD-spillere: Pioneer DVR-640H-A (inkl. HDD-opptaker), Yamaha sonefri DVD-spiller Hi-Def-spillere: Xbox 360 HD-DVD add-on, PlayStation 3 Blu-Ray Konsoller: Xbox 360, PlayStation 3, Sega Mega Drive 2 (faktisk) PC: HP dv9000 Laptop 17" (innimellom til film på reise og lignende) Bilde av TV Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Screencap" - Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl, Blu-Ray, 720p (litt ufornøyd med hvordan digitalkameraet taklet jobben, men men) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå blir det i tillegg HDTV-dekoder med HDMI-utgang i løpet av en drøy uke, så HDTV (og bedre bilde på resten av kanalene) here I come! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ser film på min ganske så nyinnkjøpte tv, Panasonic 37" plasma (TH-37PX70). Resten av oppsettet er Panasonic DVD speler (DVD-S99) som oppskalerer 1080i/720p ved hjelp av Faroudja chip. Surround receiver er ein Harman/Kardon AVR-435 med Patos Basic 410 fronthøgtalere (resten av Patos Basic i surround er i bestilling). Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Her er mitt kinorom Beklager dårlig bilde. Endret 14. august 2007 av Saltvann Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Enten på PC-skjermen (19"), TV (42" LCD eller 32" CRT) eller PSPen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 99% av alle filmene jeg ser, ses på en svæær 28" Klager ikke, selvom jeg gjerne skulle hatt meg noe større.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Her er mitt kinorom Beklager dårlig bilde. 9258678[/snapback] Fy søren det der er jo drømmen! Selv er jeg rimelig fornøyd med 23' flatskjermen min som jeg fikk til konfirmasjonen Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja er godt fornøyd med lyd og bilde, men synes selv det kun vært litt mer trøkk i bassen Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ser filmene mine på en 19'' LCD Samsung SyncMaster 913N. Det funker utrolig bra. Jeg har også en 32'' CRT 100HZ Phillips TV, men jeg velger min kjære LCD Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nettopp kjøpt meg ny skjerm herlig ass , nå ser jeg filmer og serier på en LG 22" LCD monitor L226WTQ-WF Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg ser filmene min på min 20" Syncmaster 205BW skjerm fra Samsung. Duger bra det. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ser på Samsung SyncMaster 226bw eller 42" med hjemmekino Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Igår, brast min verden sammen da jeg fikk beskjed om at høyttalerne mine, som jeg har ventet på i drøyt fire uker, muligens var stjålet under omlastning i Nederland. Idag, fikk jeg beskjed om at høyttalerne mine ikke var stjålet like vel, og ikke nok med det, de stod her i Norge klare til avhenting. Så nå ikveld har jeg her i kjellerstua stilt opp mine fem, skinnende nye, Polk Audio høyttalere fra deres LSi-serie. Og for noen flotte høyttalere dette er, i mine øyne er disse for smykke og regne, her snakker vi pianolakk av høyeste kvalitet, og ett meget stilig design. Og allerede nå, uten videre innspilling spiller høyttalere veldig pent. Jeg er meget, meget fornøyd. Sist jeg poste her så utstyrslisten slik ut: Skjerm: Pioneer PDP-427XA DVD-spiller: Harman/Kardon DVD31 Reciever: Denon AVR2807 Fronthøytalere: Dali Ikon 6 Senterhøytaler: Dali Ikon Vocal 2 Bakhøytalere: Dali Concept 1 Subwoofer: Dali Concept Sub 12" Få måneder etter at jeg postet listen over byttet jeg ut bakhøyttalerne til Ikon-seriens påvegshøyttaler Ikon W2. Men det har skjedd en del annet siden den gang også, så her er den oppdaterte listen: Skjerm: Pioneer PDP-427XA DVD-spiller: Harman/Kardon DVD31 HD DVD-spiller: Toshiba HD XE1 (degraderte HD EP35-en til ekstraspiller) Konsoll/BD-spiller: PlayStation 3 60 GB Sone B Reciever: Denon AVR2807 Effektstereoforsterker til frontene: Rotel Rb 991 Fronthøytalere: Polk Audio LSi15 i fargen ebony Senterhøytaler: Polk Audio LSiC Bakhøytalere: Polk Audio LSiFX Subwoofer: SVS PC 12 Ultra Neste oppgradering nå blir vel å få seg ett eget sted å plassere dette utstyret, men det blir ikke før etter endt militærtjeneste som jeg påbegynner nå til sensommeren. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) På mitt 22 kvm messerom ser jeg filmer på den mye omtalte Tatung V32MCHK koblet med HDMI mot billig-DVD-spilleren Philips DVP5980. Det hele er koblet opp mot Logitech G51 som egentlig er et 5.1 høyttalersett beregnet på PC-spilling, men som fungerer godt nok på mitt lille rom. Med en pris på omkring 6000 kr må jeg si at det absolutt gir mye for pengene. Jeg sikler dog på en 40" Bravia flatskjerm, men jeg vet ikke om jeg har behov for et så stort fjernsyn i min nåværende livssituasjon. Endret 16. mai 2008 av Shadowlands Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Samsung 40M87, men sikler på Samsung 52F96 / Pioneer 508XA. Om andre ønsker mer informasjon, har jeg noe greier i siggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå