Gå til innhold

En kamerat som viste seg å være en idiot


Torjus

Anbefalte innlegg

Å slå han, går bare tilbake på deg og du får problemer etterpå hvis han fyren anmelder deg. Ta heller og anmeld den nettradioen og "kompisen" din du. Legg også inn en klage hos Telenor hvor du fortalte at jeg ble ringt opp av noen som oppgav seg for å jobbe hos dem, og at dere ble trakassert og forulempet. Han "kompisen" din risikerer da å bli anmeldt av både deg og Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå ringer broren min til faren til "kameraten" min og forteller alt.

 

Faren og "kameraten" min er ikke så veldig gode venner akkurat så jeg ser for meg samtalen mellom de to.

6485038[/snapback]

Si ifra hvordan det går

6485075[/snapback]

 

Jepp. Han var ikke hjemme akkuart nå, men han skal snakke med ham senere idag.

Lenke til kommentar
bra det ordnet seg til slutt da, håper han får husarrest  resten av sommeren xD

6485231[/snapback]

 

Er ikke sikkert det ordner seg.

Mange unger som driter en lang marsj i hva foreldrene sier.

6485238[/snapback]

 

joa kan være sant det, kjenner han ikke så ikke vet jeg :D

håper hvertfall det ordnet seg :whistle:

Lenke til kommentar

Uten å ha lest alle fem sidene, så sier jeg vel det som de fleste her alt har sagt:

Bare gi faen i han. Sånne folk blir aldri voksene. Har mistet en del barndomsvenner opp igjennom årene fordi jeg rett og slett vokser fra dem. Trist, men sånn er det.

Man kan ikke leke power rangers sammen hele livet. :/

Lenke til kommentar

jeg hadde aldri gjort det selv, men hva med å bare smekke hardt til han i bakhuet neste gang han sier det? eller bare si med en helt 100% selsikker stemme "kan du gi faen i å slenge dritt til meg?" Du ANER IKKE hvor mye respekt du hadde tjent på den siste.. Jeg tør ikke den første, men jeg tør å si ifra, og det lønner seg ass!

 

lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Det man må gjøre for at ingen skal holde på slik er å "sette seg i respekt", finnest flere måter å gjøre det på utifra hvilke folk det er snakk om.

 

Trenger nødvendigvis ikke å banke noen foran mange andre slik at de skal vere redde for deg men du kan gjøre mange gode gjerninger slik at folk liker deg f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...