Gå til innhold

En kamerat som viste seg å være en idiot


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller enda en ting man kan gjøre med sprettert er visst noen har hørt om "stiftsprettert" eller "tjengsprettert" som jeg kaller det. Man bruker de for å skyte stifter med, gjærne litt lange.

 

En gang skøyt jeg en kamerat med uhell men en slik og en egen "custom made" stift som var en spiker som jeg bøyde og slipte ned 2 spisser på.

 

Meget meget farlig kan det sikkert være men den stod godt fast i hofta på han

Lenke til kommentar
Det er så teit når World of Warcraft geeks sier slikt. Aldri i livet om du kunne gjort noe slikt... :nei:

6484552[/snapback]

kallte du meg wow geek? er faktisk ingen wow geek spiller ikke det dritt spillet mer og er ikke pingle

 

edit: btw du trenger ikke være geek pga du spiller et spill, og du kan ikke uttale deg om folk når du ikke vet hvem de er en gang. patetisk

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
Det er så teit når World of Warcraft geeks sier slikt. Aldri i livet om du kunne gjort noe slikt... :nei:

6484552[/snapback]

kallte du meg wow geek? er faktisk ingen wow geek spiller ikke det dritt spillet mer og er ikke pingle

 

edit: btw du trenger ikke være geek pga du spiller et spill, og du kan ikke uttale deg om folk når du ikke vet hvem de er en gang. patetisk

6484586[/snapback]

 

Folk som skal være internett-tough guys og snakke om å banke folk som om det var ingenting scorer høyt på mitt patetisk-o-meter ihvertfall. Og jeg kallte deg wow-geek pga du har 75% av postene dine i den delen av forumet. Bottomline; hvis du ble fornærmet for noe slikt, må det ligge noe i det.

 

Fuck vold..

Lenke til kommentar
Det er så teit når World of Warcraft geeks sier slikt. Aldri i livet om du kunne gjort noe slikt... :nei:

6484552[/snapback]

kallte du meg wow geek? er faktisk ingen wow geek spiller ikke det dritt spillet mer og er ikke pingle

 

edit: btw du trenger ikke være geek pga du spiller et spill, og du kan ikke uttale deg om folk når du ikke vet hvem de er en gang. patetisk

6484586[/snapback]

 

Folk som skal være internett-tough guys og snakke om å banke folk som om det var ingenting scorer høyt på mitt patetisk-o-meter ihvertfall. Og jeg kallte deg wow-geek pga du har 75% av postene dine i den delen av forumet. Bottomline; hvis du ble fornærmet for noe slikt, må det ligge noe i det.

 

Fuck vold..

6484820[/snapback]

 

Ja, fuck vold...uansett...kan godt hende han hadde gjennomført det...min erfaring med yppete bærumsgutter er at de ofte gjennomfører det de poengterer...just my experience from the scool of "Rud"

Lenke til kommentar

Jeg har kommet itl å ringt til telenor og sakt at noen ringte til oss i natt klokka xx.xx og ga seg for å være en telenoransatt. Det ville kanskje ikke telenor ha likt og de ville kanskje anmelde eller ta kontakt med de.

 

Men jeg skjønner ikke at alle ville ha slått de, og at hvsi du går til purken så blir du tatt som en svekling.

Og slå han gjør ikke saken noe bedre, da har han plutselig noe på deg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...