deleder Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Får man mer respekt av å anmelde noen? NEI!Får man mer respekt av å slå ned noen? JA! Hvis man da er sterkere enn den man skal slå ned da 6481874[/snapback] Herrejiis. Hvor gammel er du egentlig? 10? 12? 6482652[/snapback] Nope. Bursdag 6 Desember 1990 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 jaja. drittsekk dette her, men har vært borti værre. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 jaja. drittsekk dette her, men har vært borti værre. 6483424[/snapback] samme her. men syns faktisk du burde gi han en på tryne så han lærer leksa! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 En på tygga gir ikke respekt...bare dårlig magefølelse. Tror jeg...har vært i slosskamp, og kom meg greit ut av det, det var ikke så mye drittslenging etterpå, men faen, det er ikke morsomt. Ville aldri gjort det igjen... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 En på tygga gir ikke respekt...bare dårlig magefølelse. Tror jeg...har vært i slosskamp, og kom meg greit ut av det, det var ikke så mye drittslenging etterpå, men faen, det er ikke morsomt. Ville aldri gjort det igjen... 6483519[/snapback] trur nokk han lærte da ja Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 En på tygga gir ikke respekt...bare dårlig magefølelse. Tror jeg...har vært i slosskamp, og kom meg greit ut av det, det var ikke så mye drittslenging etterpå, men faen, det er ikke morsomt. Ville aldri gjort det igjen... 6483519[/snapback] trur nokk han lærte da ja 6483546[/snapback] Var faktisk 2 på meg...men var ikke noe morsomt, jeg ville ikke sloss, bare prate litt med idioten som hadde kødda et halvt år og gått langt over streken den dagen...så plutselig hopper han på meg. Innen jeg har fått kontroll over han på gulvet kommer vennen og sparker meg i ryggen... Meg=bløende nese hos inspektør, klasseforstander og faglærer...nedsatt orden/atferd...før jul. Endte enkelt med G nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Herrejiis. Hvor gammel er du egentlig? 10? 12? 6482652[/snapback] 17 og et halvt takk oOo det handler om respekt hvorfor skal alt handle om respekt? 6483385[/snapback] Det er ikke det, men hvis man anmelder vil man bare bli sett på som en svekling og da fortsetter idiotene, hvis man derimot gir dem en, så slutter dem for da skjønner dem at det motstand i mennesket og ta tar dem det mer alvorlig (sånn er det her ihvertfall) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er veldig morsomt å politianmelde drittunger, og det gjør mer vondt enn et slapt dask i trynet. Det som skjer er at de må iallefall i avhør og forklare seg, pluss at klassestyrer og rektor kan dras inn med litt kløkt(gå til dem og så politiet via dem), da må idioten på foreldremøte med dem. På toppen av dette får kanskje barnevernet brev og inspiserer. 6482675[/snapback] Gå for den Ett slag svir i 2-3 timer max. Plett på rullebladet svir resten av livet Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 At han får no prikk på rullebladet for en useriøs tlf samtale kan du se langt etter. En politianmeldelse trur jeg er helt håpløst, men det er jo opp til deg Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Som det står lenger opp i tråden; Det er svindel å gi seg ut for å være noen andre Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Som det står lenger opp i tråden; Det er svindel å gi seg ut for å være noen andre 6483620[/snapback] Joa, men det betyr ikke at politiet gidder å bruke no ressurser på det. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 var det ikke noen som sa at man kan få opp til 2 år i fengsel for og oppgi seg som en annen? Lenke til kommentar
Sickness Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Syns du skal finne på en søt hevn Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 var det ikke noen som sa at man kan få opp til 2 år i fengsel for og oppgi seg som en annen? 6483630[/snapback] Da skal nok saken være utrolig grov, og dessuten kommer personen aldri til å sone 2 år. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Som det står lenger opp i tråden; Det er svindel å gi seg ut for å være noen andre 6483620[/snapback] Joa, men det betyr ikke at politiet gidder å bruke no ressurser på det. 6483626[/snapback] Kommer jo helt anpå. Her i Røyken Kommune f.eks. har politiet ikke noe annet å gjøre enn å gjemme seg ute i skogen og vente på trimma motorsykler Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Som det står lenger opp i tråden; Det er svindel å gi seg ut for å være noen andre 6483620[/snapback] Joa, men det betyr ikke at politiet gidder å bruke no ressurser på det. 6483626[/snapback] Kommer jo helt anpå. Her i Røyken Kommune f.eks. har politiet ikke noe annet å gjøre enn å gjemme seg ute i skogen og vente på trimma motorsykler 6483669[/snapback] Har vært borti en ganske spesiell sak. Leieboer som stjal en haug med eiendeler fra utleieren, han hadde bevis, og leieboerens addresse. Han anmeldte hun, og ga dem beskrivelse på hva som var borte, hvor hun bodde, navn osv... 3 dager etterpå får han ett brev i posten, der det står at saken er henlagt, fordi politiet har for mye å gjøre (husker ikke eksakt hva det sto, men det var det det betydde) Sier vel sitt det egentlig. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Noe seriøse greier tror jeg blir vanskelig, men heller flere dager med tvil ettersom han muligens kommer til å grue seg til foreldresamtaler og piss enn et slag i trynet som svir i 2t. Eller så kan du whoppa assen hans foran alle på skolen din, det funker. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er veldig morsomt å politianmelde drittunger, og det gjør mer vondt enn et slapt dask i trynet. Det som skjer er at de må iallefall i avhør og forklare seg, pluss at klassestyrer og rektor kan dras inn med litt kløkt(gå til dem og så politiet via dem), da må idioten på foreldremøte med dem. På toppen av dette får kanskje barnevernet brev og inspiserer. 6482675[/snapback] Eller så skjer det overhodet ingen ting, som i mitt tilfelle. Jeg politianmeldte en tjukkas som brakk nesa på meg, temmelig uprovosert. Han begynte med å slenge kommentarer, jeg slang kommentarer tilbake, han gikk og han kom tilbake og leverte et ganske overraskende slag på nesekammen min. Gjorde politiet noe med det? Neida! Han var riktignok litt under den kriminelle lavalder da det skjedde, men politiet tok ikke engang bryet med å kontakte skolen med det. Familien (han og faren) fikk vite at han hadde blitt politianmeldt, men så vidt jeg vet ble han ikke kalt inn til avhør. Jeg kan ikke huske om klassestyreren ble bragt inn i dette, men noe møte med rektor og foreldre fant i hvert fall ikke sted. Jeg har et varig merke etter nesebruddet (selv om jeg var heldig med selve bruddet) og saken er ute av verden. Politiet gadd heller ikke gjøre noe da faren (jepp, faren) kom med trusler mot min familie. Men jeg fikk da litt tilfredsstillelse for det hele allikevel. Som nevnt målte fyren høye verdier i omkrets og vekt, og dette var nok et ømfintlig tema for ham (For øvrig var det dette som ga meg slaget på nesa, men det rettferdiggjør fortsatt ikke et slag på nesa. Det var også tjukkasen som begynte med å slenge kommentarer, som jeg, naturlig nok, sendte i retur). En gang senere skulle klumpen kjekke seg litt for noen andre... på min bekostning, hadde han bestemt seg for. Derfor begynte han å slenge kommentarer til meg, som han i neste trekk fikk sendt tilbake. Jeg husker ikke hva vi sa til hverandre, men en returkommentar fra meg handlet sannsynligvis om at han var svak. Han svarte tilbake med noe sånn som "Døh, hvem var'e som brakk nesa'ri den gangen?". Jeg svarte rolig og uten å nøle tilbake "Tyngdekraften!". Da klikka det for ham, gitt. Jeg husker fortsatt ansiktsuttrykket hans i det ordet trengte inn forbi øregangene hans. Det var P-R-I-C-E-L-E-S-S. Han prøvde å gi meg juling på nytt, men han lurer meg ikke to ganger. Jeg avverget slagene hans, og i tillegg hadde bekjent alliert seg med meg. Men moralen er: ikke forvent å få hjelp av politiet med slike ting som dette. Og til trådstarter: gi faen i fyren og kutt all kontakt med ham. Slike folk er ikke verdt ens oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Herregud, hvis dette anmeldes kommer politiet til å le seg i hjel! Ærlig talt! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 er ikke helt sikker på om dem kommer til og le seg i hjel men som jeg sa tidligere hvis det hadde vært meg som han kødda sånn med så hadde jeg gitt han en på tryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå