Gå til innhold

En kamerat som viste seg å være en idiot


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man mer respekt av å anmelde noen? NEI!

Får man mer respekt av å slå ned noen?   JA!

 

Hvis man da er sterkere enn den man skal slå ned da

6481874[/snapback]

Hvis ikke gir det ENDA mer respekt. Evt. kan vise seg å være dumt.

6481882[/snapback]

Klarer ikke si meg enig der, men det er jo forskjellig fra sted til sted

Lenke til kommentar
Klarer ikke si meg enig der, men det er jo forskjellig fra sted til sted

6481893[/snapback]

Liten kar banker stor kar fremfor stor kar banker liten kar. Selvfølgelig er det første mest respekt! Jon Rønningen vs The Rock liksom, alle hadde heiet på Rønningen :thumbup:

 

...Eller var det det siste jeg skrev du sa deg uenig i?

Lenke til kommentar
Haha, jeg trudde dette var en tråd om at kompisen din visste deg pikken hans :p .. sånn kan det gikk

6481917[/snapback]

 

Hahha, snakk om sammentreff, satt faktisk å tenkte på det :p *endre på*

 

EDIT: Ble det bedre? :p

6481921[/snapback]

 

:!: bedre ja, men nå må jeg redigere min post, eller så er det jeg som virker som en pikk :p

Lenke til kommentar

Er bare å droppe idioten som venn!! Har vært borti det samme før med en vennine som begynnte og klage på meg får alt, tok penger av meg, og oppførte seg som en dritt unge i barnehagen. :nei: Problemet er bare at hu fortsatt tror vi er venner etter at jeg ble driit sur på hu og slutta og være sammen med henne :ermm: Så hu tok ikke akkurat hintet. :hrm:

Lenke til kommentar
Er bare å droppe idioten som venn!! Har vært borti det samme før med en vennine som begynnte og klage på meg får alt, tok penger av meg, og oppførte seg som en dritt unge i barnehagen. :nei:  Problemet er bare at hu fortsatt tror vi er venner etter at jeg ble driit sur på hu og slutta og være sammen med henne  :ermm: Så hu tok ikke akkurat hintet. :hrm:

6482419[/snapback]

 

Kan du huske fra da du gikk i barnehage? :ermm:

Lenke til kommentar
Er bare å droppe idioten som venn!! Har vært borti det samme før med en vennine som begynnte og klage på meg får alt, tok penger av meg, og oppførte seg som en dritt unge i barnehagen. :nei:  Problemet er bare at hu fortsatt tror vi er venner etter at jeg ble driit sur på hu og slutta og være sammen med henne  :ermm: Så hu tok ikke akkurat hintet. :hrm:

6482419[/snapback]

 

Kan du huske fra da du gikk i barnehage? :ermm:

6482507[/snapback]

 

Hehe næj for jeg har aldri gått i barnehage :p jeg gikk i barne park :tease:

Hehehe men pointe var at hun begynnte og grine, når jeg fikk noe hun ikke fikk. Og da sa at hvis jeg tok imot det jeg fikk, så mista jeg en venn og hun ville aldri tilgi meg. :hrm:

Lenke til kommentar

Det er veldig morsomt å politianmelde drittunger, og det gjør mer vondt enn et slapt dask i trynet. Det som skjer er at de må iallefall i avhør og forklare seg, pluss at klassestyrer og rektor kan dras inn med litt kløkt(gå til dem og så politiet via dem), da må idioten på foreldremøte med dem.

 

På toppen av dette får kanskje barnevernet brev og inspiserer.

Lenke til kommentar
Det er veldig morsomt å politianmelde drittunger, og det gjør mer vondt enn et slapt dask i trynet. Det som skjer er at de må iallefall i avhør og forklare seg, pluss at klassestyrer og rektor kan dras inn med litt kløkt(gå til dem og så politiet via dem), da må idioten på foreldremøte med dem.

 

På toppen av dette får kanskje barnevernet brev og inspiserer.

6482675[/snapback]

 

eller så skjer det som omtrent alltid skjer, at det blir konfliktsrådmøte, noe som ikke er stress i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Får man mer respekt av å anmelde noen? NEI!

Får man mer respekt av å slå ned noen?  JA!

 

Hvis man da er sterkere enn den man skal slå ned da

6481874[/snapback]

 

oOo det handler om respekt :nei: hvorfor skal alt handle om respekt? :no:

6483385[/snapback]

 

worrijah, alt handler om respekt, skjønner du det? Når du slår noen, så får du respekt..worrijah! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...