mack_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei! Er meget fornøyd med forumet generelt sett, men en ting ergrer meg noe helt fryktilig. Jeg har skrevet en minitest av en XPS M1210 for nesten tre (!) uker siden, og enda er den ikke kommet på nett! Det samme skjedde forrige gang jeg skrev en brukertest også. Hvis det skal være et slikt tema på forumet bør det jo ligge relevante og tester om ferske produkter der til enhver tid, er dere ikke enige? Håper dette bedrer seg, ellers var nok dette mitt siste bidrag i det temaet! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Enig. Jeg opplever ikke dette problemet selv da jeg ikke benytter meg av tjenesten. Men hvis det du sier stemmer støtter jeg deg. Responstiden til drift/moderatorer/administratorer etc. er noe som forøvrig generelt sett bør bli bedre. Endret 15. juli 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 *bump* Skal det ta noen uker før man får beskjed om dere skal vise brukertester eller ikke?. Har en liggende, men hvis dere ikke vil ha den vist, vil jeg gjerne ha en kopi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 *bump*Skal det ta noen uker før man får beskjed om dere skal vise brukertester eller ikke?. Har en liggende, men hvis dere ikke vil ha den vist, vil jeg gjerne ha en kopi 6539132[/snapback] Rapporter threaden, det er derfor man har rapporteringsknappen til...ikke bare for regelbrudd på retningslinjene. Eller ta kontaket med en moderator så ordner han/henne på saken skal du se Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) kan ikke rapportere en tråd der, fordi helt til den er validert, så er den "broken", dvs man kan ikke se den, selv den som lagde tråden ^_^ |edit| https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=605459&hl= Prøv selv, kan ikke raportere ^^ Endret 23. juli 2006 av Allfather Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 kan ikke rapportere en tråd der, fordi helt til den er validert, så er den "broken", dvs man kan ikke se den, selv den som lagde tråden ^_^ |edit| https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=605459&hl= Prøv selv, kan ikke raportere ^^ 6541543[/snapback] Hehe, vel er et eksempel på at man har vært moderator for lenge Uansett, jeg ser problemet ditt ja, for hos deg så er threaden ikke tilgjengelig pga du ikke har mod/admin rettigheter. Går det for lang tid så send en PM til en moderator eller ligndende så skal han/henne se på saken så raskt vedkommende kan Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette kommer vi til å lage et system på med tiden, intill vidre kan du bare ta kontakt med en moderator når du har skrevet en brukertest og vi vil se på saken og evnt. gokjenne/slette #Saken er med dette løst# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg