Gå til innhold

[Løst]Har jeg et gullnr?

Anbefalte innlegg

Synes fortsatt det er litt rart dette med hva som defineres som gullnummer og hva som ikke er det. Jeg synes gode nummer er de som er lette og huske og som ligger lett i fingrene. 4 like tall etterhverandre gjør det lettere å huske, men personlig synes jeg at når det blir 5 tall blir det fort at man må fokusere på å slå riktig antall. Og jeg synes ikke 9115xxxx er hverken lettere å huske eller lettere å slå enn 91xxxx15 eller 911xxxx5. Å ha et annet tall på slutten synnes jeg kan vøre greit. Blir liksom et slags punktum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg solgte et "sølvnummer" på qxl.no til en bedrift i Oslo for den nette sum av 1800-, fordi det ifølge i kjøper "var veldig tilsvarende flere av bedriftens eksisterende mobilnumre". Så man kan tjene greit selv med et ikke kjempeimponerende mobilnummer hvis man har flaks og treffer på riktig kjøper.

Nummeret så slik ut (X var desverre ikke 0); 4X0 X0 400

Lenke til kommentar

Jeg har følgende nummer, bestående av 4 like etterhverandre. I tillegg er 3 av de resterende 4 tallene også like. Gullnummer?

xx yy yy x6

(Redigert grunnet noe _elendig_ formulering :D )

Endret av cnil
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Eg har fem nr som er slik:

45678214

45678215

45678216

45678217

45678218

Kan det kallast gullnr.?

Kom tilfeldigvis over dei på narvesen og kjøpte alle fem. Det er Chess, men kan sjølvsagt porterast til kven som helst.

Tenkte at kanskje eit firma var interessert i alle sammen, for å ha lette nr. til dei ansatte (toppleiinga). Det er vel kanskje naivt av meg å tru at dette er av interesse?

Tviler for det da de fleste firmaer har intern nummer mellom mobil, fast telefoner osv..

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...