sveinsel Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Skjermbildet rykker med en "bølge" ca. tre linjer ved scrolling opp eller ned. Får ikke lagt inn driver på skjermkortet. Noen av mulighetene under skjermbeskytter -> strøm (ma. ventemodus) er vekk. Maskinen virker forøvrig fint og har gjort det siden oppstart i tre-fire år, og dette kom brått. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Rykkingen kommer vel av at du ikke har drivere til skjermkortet. Hvorfor klarer du ikke å legge inn nye drivere? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Rykkingen kommer vel av at du ikke har drivere til skjermkortet. Hvorfor klarer du ikke å legge inn nye drivere? 6482447[/snapback] Skjermkortet er blitt <utilgjenglig>, sånn at driverprogrammet til Nvidia ikke finner GPU-prosessor. Dette kan være: Gåen skjermkort.... Det er en ærlig sak for da kan jeg bare kjøpe et nytt for en tusenlapp eller så. Softwarefeil.... Da må jeg ha hjelp. (Det er ikke bare-bare å reinstallere Windows etter så lang tids bruk.) Så... har noen forslag hvordan jeg finner ut av dette (uten å gå til naboen å låne skjermkortet hans) ?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei! Trykk F8 under oppstart og velg gjenoppretting av systeminnstillinger fra oppstartsmenyen til Windows. Det er verdt et forsøk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå