rikardo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei, Ser det selges veldig mange ATV'er bla. på finn.no av merket 4W-Moto. Er det noen med erfaringer fra dette? Leser flere plasser hvor man fraråder "ukjente" merker pga. kvalitet og merke. Noen her med 4W-Moto som kan dele noen tanker? Går og vurderer investering... Hvordan er ATVen på vintern? Lenke til kommentar
krhauknes Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei, Ser det selges veldig mange ATV'er bla. på finn.no av merket 4W-Moto. Er det noen med erfaringer fra dette? Leser flere plasser hvor man fraråder "ukjente" merker pga. kvalitet og merke. Noen her med 4W-Moto som kan dele noen tanker? Går og vurderer investering... Hvordan er ATVen på vintern? 6481343[/snapback] JODA. denne atv går VELDIG bra, med sinnsyk aks og fart. en orntlig 4takter. den er stødig og utrolig morsom og leke med. den graver seg fint fram i snø. men det er ikke BARE positivt. For den er som sagt ikke no merkevare. du bør være litt mekke kyndig. jeg har en av disse 4W-MOTO ATV200ccm som jeg skal selge. denne kjøpte jeg såkalt lite brukt" ", men også brukt av noen som ikke kan skru. jeg selv har ikke mye tid til å skru. det er som forstelig noen feil med den: mangler hantel til frambrems, bakbrems må ha nye klosser, batteri er stjelt:P som medgjør at den må dyttes igang, og diverse som kjøling ikke går for øyeblikket, men overraskende nok kan du kjøre timesvis uten at den ar skade av det. knekt av en bit av høyre framskjerm etter en litt uforsiktig tur i skogen. også vil det sies at det er en liten feitenning, som du merker når du kjører om vinteren, for da kan du gi på fult turtall og slippe det, da smeller det og spruter litt flammer. ellers er den grei:P er det noen som kan skru og har lyst til og prøve, selger jeg den for alt over 8500 kr. dere kan henvende dere til meg via mail [email protected] eller sende en melding på 99406326, eller ringe 69885469. jeg bor i ørje i østfold. kom gjerne med bud! Lenke til kommentar
picpac Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) ...diverse som kjøling ikke går for øyeblikket, men overraskende nok kan du kjøre timesvis uten at den ar skade av det... 9189351[/snapback] Er vel ikke det lureste man kan gjøre, å kjøre timesvis uten kjøling Tror jeg hadde brukt pengene på noe annet. Kjøp et av de store merkene. Kjørte en Suzuki LTR450 (eller hva den heter) for et par uker siden, den var artig. Går bra også Endret 1. august 2007 av picpac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå