Hollabaloo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg vurderer en slik telefon, men er usikker på batteritiden da resultatene fra diverse tester spriker ganske mye. Hva er dine erfaringer med batteritiden? Oppgi også gjerne ditt bruksmønster hvis du har tid. Endret 12. juli 2006 av SILVERDOM Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Mitt batteri fungerer helt utmerket selv om jeg har hatt den nå i ca. 6mnd.. Jeg hører på mp3 for det meste.. Da holder den i ca. 2dager.. De D600 som hadde batteriproblemer var de første som kom på markedet. Altså i oktober ifjor tror jeg. Dette er nå ordnet for lenge siden. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jeg lader ca etter 3 dager. Jeg har alltid BT på, og bruker telefonen til ca 10-15 min ringing, ~10 sms, og litt kamera hver dag. Lysnivået på skjermen er 3/5, men velger du 1/5 har du en ekstra dag med bruk Endret 14. juli 2006 av Shhhh Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg lader ca etter 3 dager. Jeg har alltid BT på, og bruker telefonen til ca 10-15 min ringing, ~10 sms, og litt kamera hver dag. Lysnivået på skjermen er 3/5, men velger du 1/5 har du en ekstra dag med bruk 6491438[/snapback] Jeg har en av de samsungene som skulle vært på service for fw oppdatering, men selv den holder i 2 dager før jeg må lade. Så batteriet er aldri så ille. Men alle i butikk nå er med ny fw så det er bare å løpe å kjøpe Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har hatt min i ca 6 mnd. Fortsatt ikke oppdatert fw. Funger greit sålangt Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Greit å høre. Selv har jeg hverken bruk for høy lysstyrke på skjerm eller BT, så da burde det ihvertfall bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå