Gå til innhold

NOkia 6280 bugs ? =P haha

Anbefalte innlegg

Har hatt min 6280 nå i snart en uke dne først død etter 4 dager ! så fikk jeg ny ! den virker bra men, lagre ord i t9 ? funker ikke bra as! men jeg får ikke mms :S er det feil i den softwaren her eller ? instillinger ? jeg har nok bare fw 3.60 nyest fw som har kommet er ?

sorry ekke så flink til skirve =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja.. jeg kan send da men ikke motta virker det som.. får mld på sms står det du har nå fått en mms gå inn på telenor for se !

men det virker som du kan litt her.. hvem fw har kommet ut til 6280 ?

blir batteri bedre etter jeg har lada den 3 gangen ?

går den ann kjøpe bedre batteri ?

Lenke til kommentar

Hmmm.... prøvd å laste ned MMS oppsette på nytt?

Jeg kan lite om nokia, men tviler på at batteriet blir bedre... før så måtte man lade batteriet helt opp og bruke det helt opp de første gangene for å få et bra batteri, men det er ikke slik nå lengre sies det, nå kan man "klattlade" det som man vil - TROR jeg.

Vet ikke om det går ann å kjøpe bedre batteri - kanskje.

Lenke til kommentar
Hmmm.... prøvd å laste ned MMS oppsette på nytt?

Jeg kan lite om nokia, men tviler på at batteriet blir bedre... før så måtte man lade batteriet helt opp og bruke det helt opp de første gangene for å få et bra batteri, men det er ikke slik nå lengre sies det, nå kan man "klattlade" det som man vil - TROR jeg.

Vet ikke om det går ann å kjøpe bedre batteri - kanskje.

6481295[/snapback]

Ok men veit du hvor man kan laste ned fw sånn til nokia = P eller må jeg sende den inn =P

Lenke til kommentar

Du kan ikke flashe den selv, telefonen må inn på et nokia service center. Ditt nærmeste kan du finne på: http://www.nokia.com/repair

Firmwarene er heller ikke offentlig tilgjengelig, men dukker som regel opp i modeller som selges. Kundene leser av versjon, og informerer om dette på nettet.

Hadde man kunne flashet sjøl, ville nok min 6270 allerede kjørt med en uoffisiell firmware som enablet VGA video. Så det er lett å skjønne hvorfor Nokia gjør dette på denne måten. :no:

Siste firmware var 16de mai:

Nokia 6270 (RM-56) v 3.66

Nokia 6280 (RM-78) v 3.36

Så om du har 3.60, er det nok mms oppsettet ditt som feiler noe. Prøv Amobil.no sin gratis konfigurator,

http://www.amobil.no/oppsett/#

Endret av Karamell
Lenke til kommentar

Det med at man må gå inn på Telenor.no for å se MMS skjer når man er tom for penger på kontantkortet (hvis det er kontantkort man har), i og med at man må ha penger for å laste den ned. Men hvis du kan sende er det vel oppsettet som du må innstalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...